Gå til innhold

Hvem er DIN dobbeltgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vet ikke om denne har vært oppe før, men den var litt morsom :)

Man må registrere seg og ha bilde av seg selv på maskinen, men det tar bare to minutter å ordne det.

www.myheritage.com

Hvem likner du på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Hihi,dette var litt morsomt.Ifølge denne sida ligner jeg på Kate Bush,Sezen Aksu (?), Tori Amos og ......*grøss* Victoria Beckham. :grine:
Gjest KATTAstrofe
Skrevet
:ler: Hihi,dette var litt morsomt.Ifølge denne sida ligner jeg på Kate Bush,Sezen Aksu (?), Tori Amos og ......*grøss* Victoria Beckham.  :grine:

Har også fått fru Beckham på en av mine matcher :ler:

Catherine Zeta-Jones er den som går mest igjen hos meg (har prøvd mange forskjellige bilder).

Kjæresten min liker visstnok på Mischa Barton, men med Alfonso Herrera på en god andreplass :)

Skrevet

Jøss!

Jeg ligner Angelina Jolie, Shirly Temple og David Beckham :ler:

Har til og med likhetstrekk med David Hasselhof :sjarmor:

Skrevet

scarlett johansson, rachel bilson (hvem-nå-det-er..?), jamie lynn spears, natalie portman og rachel stevens..

Skrevet

Prøvde med to ulike bilder, og fikk Audrey Tautou/Jessica Alba. :ler:

Skrevet (endret)

Jeg ligner på Delta Goodrem, Kirsten Dunst, Charlize Theron, Rachel Weisz.

Første bildet jeg prøvde av mannen min fikk jeg bare beskjed om at han ikke lignet på noen! :ler:

Andre bilde ble det Cary Grant, Matthew Fox (legekjekkasen i Lost :sjarmor: ) og John Travolta, hihi

Endret av razmatazz
Skrevet

Jeg får Drew Barrymore hver gang.

*Letta*

Det var jo kult da, siden jeg er litt fan av hu. :)

Skrevet

Ta ca 3/4 hobbit (Dominic Monaghan), en halv alv (Orlando Blom) og 2/3 blondine (Alicia Silverstone) og du får tydligvis ett stykk av meg.

Skrevet

Fikk Gene Tierney som beste match :) Skal prøve noen flere bilder og se om jeg får samme resultat..

Skrevet

Izabella Scorupco, Nathalie Portman, Anne Hathaway, Gwyneth Paltrow, Ali Landry bl.a. Morsomt!

Skrevet (endret)

Jeg likner tydeligvis på Norma Shearer og han lille gutten i The Sixth Sense. Og en hel masse ukjente mannfolk som ser ut som de spilte tennis på åttitallet. Hæ?

Skal prøve med et annet bilde jeg.

Edit: De fire andre bildene jeg prøvde gav utelukkende japanske treff. :overrasket: Jeg er da høyst norsk?

Endret av Knurr
Skrevet

Nytt bilde, heeelt nytt resultat. Nå ligner jeg mest på Kirsten Dunst (97% :ler:), Katie Holmes og Charlize Theron.

Skrevet

Sambo ble Paul Walker, Timothy Dalton og Emma Watson.

Jeg ligner tydeligvis mest på Kelly Clarkson, Kronprinsesse Victoria og Lauren Graham

Skrevet

Forsøkte med tre ulike bilder:

Forsøk 1: Evangelina Lily (hvem i huleste er det?), Tiffany Thiessen, Lisa Snowdon, Hillary Swank, Renee Zellwegger.

Forsøk 2: Adriana Karembeu (igjen: Who is that?), Shania Twain, Mandy Moore, og igjen: Renee Zellwegger

Disse to bildene ble tatt samtidig. :ler:

Forsøk 3: Maite Perroni (visstnok meksikansk skuespiller, tror selv det er henne jeg likner mest på), Josie Maran, Kate Hudson

Jeg ser jo litt likhet med noen, men at tre ulike bilder kan gi såpass forskjellige resultater? :ler:

Skrevet

Haha, ble litt hekta på dette her nå, og det morsomste er jo å putte inn tullebilder!

F.eks. Venninne utkledd som japansk geisha ligner på Mariah Carey OG John Wayne :ler:

Kamerat utkledd som kanin ligner på Kathleen Turner OG Hugh Hefner :legrine:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

På et bilde rett forfra fikk jeg 96% match med Katherine Heigl (hvem nå enn det er) og 86% med Ali Landry (Aldri hørt om).

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Forsøkte med tre ulike bilder:

Forsøk 1: Evangelina Lily (hvem i huleste er det?)

Det er jo hun "baben" i Lost ;)

Skrevet

marylin manson :hakeslepp::overrasket:

fikk også bl.a ashley olsen, jessica simpson, sonja ghandi (?) charleize theron, på litt forskjellige andre bilder... føler meg litt bedre nå :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...