Gå til innhold

"Sengegjerde"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoppsan!

Har et veeeeldig hvitt soverom, og vil gjerne myke det opp litt/få inn litt farge.

Har lyst til å kle en plate med vattstoff og trekke med stoff for å feste ved hodeenden i sengen. Eller kanskje en plate isteden?

Er det noen som har gjort dette?

Og event. hvordan?

Jeg har hørt man skal bruke en MDF-plate. Hvorfor ikke en vanlig finèrplate? Og hvordan har dere event festet den til veggen? Fornøyd med resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg en hel del ideer, men jeg gidder ikke skrive dem ned her. Du kan i stedet få høre om dem hvis du ringer meg. I tillegg har jeg stiftepistol du kan låne ;)

(Nå må ikke dette hindre andre i å svare! Det finnes jo helt sikkert mange andre enn meg med gode ideer!!!)

Skrevet

Jeg husker at jeg har sett i en møbelbutikk at det finnes løse sengegjerder i imitert smijern. Vi vurderte det, for det ser litt sånn gammeldags og stilig ut. Men det er vel ikke helt det du ønsker hvis du vil ha litt farge på soverommet...

Hva med et sengeteppe i utrolig stilige farger...? Og masse puter oppi? Det ville jeg hatt hvis soverommet mitt var helt hvitt.

Skrevet
Hva med et sengeteppe i utrolig stilige farger...? Og masse puter oppi? Det ville jeg hatt hvis soverommet mitt var helt hvitt.

:) Godt forslag, men jeg rer ALDRI opp sengen! Jeg ville gjerne hatt noe permanent, som jeg ikke behøver å "gjøre noe med" hver dag.

Skrevet

Hehe, jeg vet akkurat hva du mener :) Jeg har et kjempestilig sengeteppe, men det ligger jo stort sett sammenbrettet et annet sted enn på sengen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...