Elbereth Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Endelig begynner det Eneste programmet jeg prøver å få med meg i løpet av høsten... Flere som gleder seg?
Gjest Ulva35 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Joda må ha med meg det Samtidig kan jeg ikke la være å lure på hvordan folk våger å være med på noe sånt
nessi Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Er kjempe nyskjerrig på hvordan det har gått med fjorårets par
Lipstick Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg gleder meg villt Må ta det opp på video. Trener fast 20-21 hver tirsdag, passer sabla dårlig når jeg liker å se bonderomantikk.
Drua Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 gikk glipp av det... håper det går reprise!
Impala Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Det er ett av få programmer jeg må få med meg Var kjemepkoselig i går da
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Noen som vet om og når det er reprise av gårsdagens program? Fikk dessverre ikke sett det...
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Dette er moro. Jeg så litt av programmet i går, men syns ikke det var så veldig gøy. Mange av de forrige bøndene hadde fått seg kjærester som ikke var med i det forrige programmet, så jeg gadd bare å se halvparten. Men, neste gang...da kan det blir moro. Her er bøndene.
Elbereth Skrevet 13. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. september 2006 Men, neste gang...da kan det blir moro. Her er bøndene. ← Må sjekke hvordan de nye ser ut. Ser så lite på tv om sommeren at jeg ikke har fått med meg presentasjonene
blå Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Jeg trodde vi skulle få se hvem som gikk vidre jeg da. Syns det var litt kjedelig i går egentlig. Men hun Katrine Mohold er super, hun virker så blid og hyggelig og er oppriktig glad på alle bøndenes sine vegne
Havfrua Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Neste uke får vi vite hvem av bøndene som går videre.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Jeg synes jo det var litt merkelig med det paret fra i fjor som bodde på en gård, og hadde besøk av barn og besøkende på gården: Hun snakket varmt i vei om at de måtte gifte seg og få barn, mens han så utrolig uengasjert ut! Akkurat som om han ikke hadde en egen fri vilje, og bare passivt beskuet sitt eget liv som om han ikke hadde noen innflytelse. Merkelig type!!!
Gjest Ulva35 Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Tenkte litt sånn jeg også, men fant ut at fyren var
blå Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes jo det var litt merkelig med det paret fra i fjor som bodde på en gård, og hadde besøk av barn og besøkende på gården: Hun snakket varmt i vei om at de måtte gifte seg og få barn, mens han så utrolig uengasjert ut! Akkurat som om han ikke hadde en egen fri vilje, og bare passivt beskuet sitt eget liv som om han ikke hadde noen innflytelse. Merkelig type!!! ← Men var ikke det de to fra første runde som nå både er gift og ventet barn i januar da?? Eller blingser jeg nå?? Trodde det var de som hadde besøksgård jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Jeg tror den nye typen til Inga-Berit var litt sjenert, jeg. Hadde jeg også vært hvis jeg skulle på TV2
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #18 Skrevet 15. september 2006 Men hun Katrine Mohold er super, hun virker så blid og hyggelig og er oppriktig glad på alle bøndenes sine vegne ← Nja...jeg mener hun egentlig ikke liker dem og livene de lever. Hun er bare glad for å være på TV og være ettertraktet, hun liker mest å fremheve seg selv. Hun ser så blid ut at man lurer på om hun er i stand til å være kritisk/argumentativ. Naiv dame...
Snasen Skrevet 16. september 2006 #19 Skrevet 16. september 2006 Nja...jeg mener hun egentlig ikke liker dem og livene de lever. Hun er bare glad for å være på TV og være ettertraktet, hun liker mest å fremheve seg selv. Hun ser så blid ut at man lurer på om hun er i stand til å være kritisk/argumentativ. Naiv dame... ← Jobben hennes er ikke å sitte å argumentere eller og være kritisk til kjærlighetslivet til disse bøndene heller daaaaah. Jobben hennes ER jo å smile, spruddle å være kjempe glad for kjærleika. Tviler på at du kan vite hvordan hun er IRL. Jeg tror hun er TÅPPEN JEI. Dessuten er hun sexy og det syns nok mange menn også.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #20 Skrevet 16. september 2006 Synes hun bruker komiske menger make-up. Sånn heeelt btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå