Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 http://www.rethinkingschools.org/just_fun/games/mapgame.html Huff, dette var vanskeligere enn jeg hadde trodd....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg trodde at det skulle være fryktelig vanskelig, men nå hadde jeg bare problemer med Sahara-landene og de tidligere sovjetiske araberstatene.
Festus Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Dette var ikke enkelt.. men så er det heller ikke ofte at vi ser verden på denne måten.. vi ser den vanligvis med utsiktspunkt fra Europa... selv om akkurat det ikke unnskylder at jeg ikke kan det så godt....
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Det var jo ikke bare midtøsten... men jeg hadde virkelig ikke peiling på de gamle Sovjet-statene.... Ellers gikk det tålelig bra.
Morea Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Klarte å blande de to mikrostatene i Gulfen. Ellers alt riktig... Men måtte tenke meg godt om med de tidligere Sovjetrep.
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Klarte alt riktig jeg, men så er jeg vel kanskje over gjennomsnittet interessert og.. Måtte tenke litt med tanke på de gamle Sovjetrepublikkene da, lett å blande sammen alle stan'ene ..
skrue Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Rimelig lett om man plasserer det man er 100% sikker på først. Verre om man følger listen slik den er satt opp.
Gjest Anneli Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Gikk egentlig ganske greitt, bommet på et par stykker men blandet da bare med naboland. Problemet var småstatene Bahrain, Qatar, Oman og Yemen, men jeg kunne fort ha blandet Kyrgzstan og Tajikstan også (vanskelige navn!!). De andre kunne jeg!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Går så greitt atte er oppe i nord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå