Gå til innhold

Har du peil på midtøsten?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg trodde at det skulle være fryktelig vanskelig, men nå hadde jeg bare problemer med Sahara-landene og de tidligere sovjetiske araberstatene.

Skrevet

Dette var ikke enkelt.. men så er det heller ikke ofte at vi ser verden på denne måten.. vi ser den vanligvis med utsiktspunkt fra Europa... selv om akkurat det ikke unnskylder at jeg ikke kan det så godt.... ;)

Skrevet

Det var jo ikke bare midtøsten... men jeg hadde virkelig ikke peiling på de gamle Sovjet-statene.... Ellers gikk det tålelig bra.

Skrevet

Klarte å blande de to mikrostatene i Gulfen. Ellers alt riktig...

Men måtte tenke meg godt om med de tidligere Sovjetrep.

Skrevet

Klarte alt riktig jeg, men så er jeg vel kanskje over gjennomsnittet interessert og.. Måtte tenke litt med tanke på de gamle Sovjetrepublikkene da, lett å blande sammen alle stan'ene ..

Skrevet

Rimelig lett om man plasserer det man er 100% sikker på først. Verre om man følger listen slik den er satt opp.

Skrevet

Gikk egentlig ganske greitt, bommet på et par stykker men blandet da bare med naboland. Problemet var småstatene Bahrain, Qatar, Oman og Yemen, men jeg kunne fort ha blandet Kyrgzstan og Tajikstan også (vanskelige navn!!). De andre kunne jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...