Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Skal på utekonsert (i et telt, er det da en utekonsert?) og kanskje på et forspiel med jobben til samboeren min. Eneste klærne jeg har som er passe varme, og som passer etter et ganske så stort vekttap, er dongeribukse, og t-skjorte. Kan det passere?
Champagnepiken Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Dongeribukse og ei (litt fin?) t-skjorte er da vel helt OK? Spørs selvsagt litt på situasjonen og type konsert, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem.
Karamba Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Dongeribukse og ei (litt fin?) t-skjorte er da vel helt OK? Spørs selvsagt litt på situasjonen og type konsert, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem. ← Enig! Jeans og t-skjorte er da et vanlig konsert-antrekk...
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 jeg har som regel opplevd at det blir ganske varmt på konserter, og ville valgt ei lys t skjorte, så det ikke blir svetteflekker. ikke sikkert du er plaget med det, men jeg tenker på det hver gang jeg skal på konsert. kos deg!
Morea Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Og sko som er komfortable og som du ikke er for redd for at skal bli ødelagt. Snakker av erfaring,
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Er ikke av de verste husarbeidsskjortene jeg har planer om å ta nei Svart skjorte, og svetter heldigvis svært lite, og har større problem med at jeg fryser enn at jeg er varm. Så det bør gå bra Men godt jeg da har klærne i boks, da var det bare å håpe jeg ikke får nervøst sammenbrudd på forspielet, eller nesten enda verre, under selve konserten
whiskas katten Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 En litt fin T-sjorte du liker og jeans? Det er jo et helt normalt, fint, konsert antrekk. Eller hva??? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå