Gjest BTW Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Nå må jeg røpe mine synder her: Har vært interessert i en fyr over lengre tid, men det er så sjelden jeg ser ham i dagliglivet. Etter en kjapp googling, ser jeg at han er aktiv på et forum er det da kjempeteit om jeg også logger meg inn der og prøver å bli bedre kjent med han på den måten, eller i allefall får vite litt mer om ham? Det er et utenlandsk forum hvor man diskuterer ting han er interessert i, og jeg tror så vidt jeg har nok kjennskap til emnet til å kunne delta. Nå vil jeg høre hva folk synes om dett: Er det not done, er det lov, er det kjempeteit?? Er det teitere å gjøre slikt enn det er å henge på steder man vet han går på i det virkelige livet, i håp om å se ham? For det siste er jo noe vi gjerne gjør når vi liker noen, som ingen tenker på som noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Så lenge det er en felles interesse dere har så ser jeg ikke helt problemet. Meld deg inn, vær litt åpen om hvem du er og gi det en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg ser ikke noe galt i det, nei. Det er jo som du sier ikke noe annerledes enn å prøve å henge på samme sted som ham i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Det man skriver ned i forum, som dette for eksempel, er jo ikke hemmelighetsstemplet, akkurat Men det er jo ikke sikkert at du får et riktig bilde av ham gjennom et forum. Det er lettere å misforstå ting som blir skrevet osv. Også kan det virke som om man kjenner noen, selv om man faktisk ikke gjør det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 pfft det der er da ikke stalking. Stalking blir først problematisk i det man strår i fare for å forulempe den man stalker. Forulempa kan man bli bare man 'føler' seg stalka - - men akkurat der mistenker jeg lista for å ligge liitt høyere for menn enn for kvinner, sånn i gjennomsnitt. Så jeg vil tro det bare er å gi gass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Neida, kvinnelist kalles det. Du kommer "tilfeldigvis" over forumet, synes det er interessant, og registrerer deg der. Etter litt diskusjon, finner dere ut at at dere "tilfeldigvis" har havnet på samme sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Del Skrevet 18. september 2006 Stalke i vei du :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Stalking kalles det bare hvis du er mann. Kvinnelist hvis du er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri-Gry Skrevet 20. september 2006 #9 Del Skrevet 20. september 2006 Synes det høres helt greit ut jeg! Det er jo ganske vanlig å google folk da, og spesielt ekser, gutter man liker, eller bare generelt menn man finner interessante og / eller bare lurer på hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 21. september 2006 #10 Del Skrevet 21. september 2006 Nå trodde jeg et øyeblikk at det var en av KG-gjestene som var forelsket i Ninakanin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 21. september 2006 #11 Del Skrevet 21. september 2006 Nå trodde jeg et øyeblikk at det var en av KG-gjestene som var forelsket i Ninakanin. ← Da har hun litt av en beundrerskare, har jeg inntrykk av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå