Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen som har tips til hva man kan gjøre når han kommer for fort? Kan ronke han lenge, men han kommer med en gang vi ligger sammen. Skulle ønske han kunne holde lenger...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 inn og ut..stopp..inn og ut..stopp... ltså stopp litt opp når han kjenner det kommer..ganske god treningsmetode. Typne min kom etter 5 sek før, mens nå kan han holde påi hvertfall 5 min:)
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Han kan konsentrere seg bare om deg en stund ,uten tanke for seg selv også får kronen på hverket og avslutningen på en hyggestund være hans klimaks.
punktom Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Han kan konsentrere seg bare om deg en stund ,uten tanke for seg selv også får kronen på hverket og avslutningen på en hyggestund være hans klimaks. ← Jeg tror det er bedre at han konsentrerer seg om svigermor i stedet (hvis du da ikke ligner fryktelig på henne, eller hun er veldig sexy).
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Ronk han først og ha sex etterpå. Da kommer han til å holde leeeeeenge
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Kondom kan og være effektivt Dobbel! Det handler vel om og senke følsomheten tenker jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Dobbel! Det handler vel om og senke følsomheten tenker jeg ← Heller tykkere. Dobbelt opp med kondomer øker faren for at den sprekker, og da forsvinner jo hovedpoenget med kondom.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Vi har prøvd med kondom, og det hjelper ikke... Kan det være at han kommer fort fordi han er nervøs (forventer det) eller er jeg rett og slett for deilig (he he)?
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 La han komme, og ta en runde til
Gjest gjesta Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 La han komme, og ta en runde til ←
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Du får kjøpt både kremer og kondomer som svakt bedøver penis slik at han holder lenger. Hvis han ikke liker kjemikalier på lemmet, kan dere trene ham opp sammen. Bruk glidemiddel og runk ham til det nesten går for ham. Stopp i et halvt minutt før du fortsetter. Gjenta en 4-5 ganger eller mer. Etter bare noen ukers trening holder han MYE lenger. En annen ting er å unngå stillinger der han må spenne resten av kroppen, som f. eks. misjonæren. Hvis du i stedet sitter oppå ham, kan han slappe helt av og konsentrere seg om kontrollen. Du har styringen, men han forteller deg hvor fort du skal bevege deg. Skjestilling er også bra. Da slapper han av og kan selv kontrollere hvor heftig han tar deg. Ta det som en lek. Hvis han er nervøs og spenner seg, går det bare fortere for ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå