Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #21 Del Skrevet 12. juni 2003 Her på jobben er det vanskelig å komme til for toalettene er alltid opptatte, bøttekottene også...ganske stort problem at ikke det finnes mange nok bøttekott... Elementært! Hvis alle er på toa'n eller bøttekottene er det jo en haug med ledig kontorareal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #22 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg blir skremt over hvor mye utroskap som finnes, hvor falske folk er, og eier de ikke dårlig samvittighet? Og hvorfor i huleste er man sammen med noen? fordi de synes det er spennende å gjøre noe i det skjulte? nei altså folk er både dumme og samvittighetsløse som har et forhold til en kollega på jobben, man burde heller gjøre sitt nåværende forhold mer spennende eller dra en tur på tusenfryd f. eks hvis man trenger spenning i livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. juni 2003 #23 Del Skrevet 13. juni 2003 Sinnsykt mange råtne arbeidere her til lands-utro med en kolega..... :evil: :evil: Utroskap i det hele tatt :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Single som finner en annen på jobb er bare fint(helt til det blir slutt) Hvor ellers skal single treffe andre single.? :D Koooooooooooos dere på jobb!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 15. juni 2003 #24 Del Skrevet 15. juni 2003 Har ikke gjort det, men kunne godt tenkt meg med èn spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. juni 2003 #25 Del Skrevet 15. juni 2003 Har aldri flørtet med kollegaer. Jo - forresten, en gang - men det var kun gøy og ikke noe mer - fra min side i alle fall. Selv om han var sjarmerende. Kunne ikke falle meg inn å bli med ham på dassen (vi jentene la merke til at han var veldig så lenge der inne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Lillian*... Skrevet 16. juni 2003 #26 Del Skrevet 16. juni 2003 Her på min arbeidsplass er det ikke vanlig... Det har kanskje noe å gjøre med at vi er kun 17 ansatte, og kun en av dem er en mann?! (og han er ikke særlig aktuell for noen her, tror jeg...hehe) Men man vet jo aldri... Kanskje et foregår noe lesbesex på do midt i arbeidstiden?? :o *grøsser ved tanken på at noen har sex på den doen jeg går på* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 16. juni 2003 #27 Del Skrevet 16. juni 2003 Yes, jeg har hatt et forhold til en kollega (og ja - jeg var desverre sammen med annen på den tiden, og vet at det jeg gjorde ikke kan forsvares - sånn egentlig) Men vi har fortsatt et forhold vi (meg og kollegaen - som forøvrig ikke arbeider her lenger), og er nå samboere på 8.året... Her var det mao mye følelser i tillegg til sexen inne i bildet. Men jeg forsvarer ikke utroskap, og kommer aldri til å innlate meg på noe sånt igjen. Dessuten elsker jeg jo denne ekskollegaen jeg nå deler adresse med da, så utroskap føles temmelig fjernt, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvindq Skrevet 17. juni 2003 #28 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg og en kollega har et hemmelig forhold.Vi er begge samboere. Det er kjempespennende.Vi har vært overalt i bygget:toaletter,ganger... Uff,egentlig så bør vi ikke gjøre dette,men vi klarer ikke la være. Her jeg jobber er det svært vanlig,selv om all denne aktiviteten er hysj hysj.Ingen sier noe om det til hverandre,men på oss selv kjenner man andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #29 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvorfor har så mange av dere behov for å være "naughty" - eller uskikkelig om dere vil? Utroskap går jo sikkert mye på det å gjøre noe ulovlig - og det med gresset på andre siden etc.......Med en gang hemmeligheten er ute i lyset: PANG!!! Da er det ikke så festlig mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå