Gjest |H| Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ja, spørsmålet i emnet sier seg selv.. Noen som har prøvd den? funker den som den skal gjøre?
Karamba Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Har også lurt på det samme, så jeg henger meg på her...
cbc Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Har en sønn på tre år, og prøvde den på han. Funka den? Neida, bleien føltes våt, emn han reagerte ikke på dette. Verdt et forsøk var det.
FrøkenHobart Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Ikke prøvd libero sine men har prøvd pampers sine potty training pants. De suger ikke opp urinen på samme måte som vanlig bleier. De blir våte å ha på så barnet skal kjenne det ubehagelig. Dette fører raskt til at barne vil gå over til potte/ do.... Passer nok best for barns som er store nok til å utrykke seg/ snakker selv.
Polly Ester Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Datteren min er ikke gammel nok til å prøve dette enda, men søstra mi fortalte om disse bleiene. Hun jobber i barnehage, og jeg tror flere foreldre der hadde prøvd de med stort hell.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Bare tull med slike bleier, bare for at bleieprodusentene skal få tynet ut noen kroner ekstra. Barn som er modne for det slutter med bleier uten at en må sette på de en dårlig bleie som føles ekkel.
LilleMy Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Har en sønn på tre år, og prøvde den på han. Funka den? Neida, bleien føltes våt, emn han reagerte ikke på dette. Verdt et forsøk var det. ← Samme her. Min er 2,5 og bæsjer bare på do - men tisse gjør hun tydeligvis uansett bleie.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Her har vi prøvd dem, men datteren min synes de var så fine (rosa med bilde av prinsesse på!!!) at hun ikke på noen som helst måte ville slutte med dem nei!! Måtte bare gjemme dem og glemme dem! Hun er tørr nå!
Furstina Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Jag har aldrig hört talas om dem tidigare och har inte heller någon erfarenhet med dem. Är syftet att barnet ska känna att det blir blött men att man vill rädda kläderna från en kissolycka? Jag tycker det verkar som en "onödig" produkt, särskilt om de har en fin design. Jag tror mer på att försöka med kalsong och trosa, allt eftersom barnet är redo för det. Visst blir det lite olyckor med blött på golvet och kladdigt i byxan men så hemskt tycker inte jag att det har varit.
LilleMy Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 (endret) "Vitsen" med disse bleiene er jo at barnet selv skal kjenne at det blir vått og ubehagelig - i bleien, og av den grunn lære seg at det er greier å bruke potte/toalettet. Men etter hva jeg har skjønt er de jo i høyeste grad ment for barn som har kommet "ett skritt på veien", slik som min egen datter som har bæsjet på do i ett halvt år og som står på gulvet og sier at "nå tisser jeg". Her øver vi dog mer med truser i helgene når vi er hjemme hele dagen, barnehagen er ikke akkurat stedet for den type øving . Uansett godt at vi foreldre kan velge hva vi bruker på våre barn! Endret 13. september 2006 av LilleMy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå