Morlock Skrevet 14. januar 2003 #1 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei alle sammen. Jeg lurer på om dere snakker mye om sex med deres partner? Om hva dere liker, deres innerste drømmer og fantasier. Og snakker dere 100 % åpent om det uten problemer, uten å bli forlegene eller litt flaue? Jeg kan føle at der er litt ubehagelig å snakke rett fra levra om dette emnet, men jeg kommer meg Det lønner seg jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. januar 2003 #2 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi pleier å være veldig åpen om sex, men vi har jo selvsagt visse sperrer. Det med fantasier har vi ikke snakket så mye om- det er kanskje fordi jeg ikke har så mange sexfantasier at det gjør noe. Vi snakker hvertfall ikke om det. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 14. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi snakker ikke så mye om fantasier vi heller, men jeg skulle ønske vi var litt mere åpne om det. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Det er jo bare ord som man deler med sin kjære. Snodig det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. januar 2003 #4 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi snakker åpent om sex, og til nå er det ikke noe jeg kan huske som på noen måte har vært ubehagelig eller flaut. Synes det er deilig at vi kan ha det sånn. Vi kan også tulle mye om sex i vennegjengen, men det kommer kanskje av at alle andre gjør det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 14. januar 2003 #5 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg og kjærsten har blitt veldig åpne med hverandre etterhvert, og jeg føler at jeg kan prate helt åpent om det eller meste (vel, han er ikke så keen på å høre om tidligere forholde osv...). Må si det er helt vidunderlig å føle at jeg kan være så åpen med ham- og vite at tilliten er gjensidig *sukker henført* Har vel egentlig aldri syntes det er flaut å prate om sex med ham. Fantasier deler vi som regel men i starten var vel det det vanskeligste å prate om. Tror det er viktig om man vil virkelig satse på et forhold å være åpen om slikt, for det danner tillit når man viser at man stoler slik på en person og gjør det lettere for den andre å åpne seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 14. januar 2003 #6 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi er blitt åpnere når det gjelder å snakke om sex med årene..... Det er ikke lenge siden vi snakket om sexfantasier...... ....dette gikk bra til tross for at jeg innrømmet at en av mine fantasier er å ha sex med en annen mann...tror faktisk de fleste som er i langvarige forhold har denne fantasien....men innrømmer det ikke overfor partneren.... Det er jo stor forskjell i å ha en fantasi...og å realisere den.... Tror det å snakke åpent om sex er noe man nå jobbe med i et forhold....som alt annet.. (noen faller dette lettere for enn for andre) ......jo åpnere man er angående sex...desto bedre sexliv kan man få....tror jeg da... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. januar 2003 #7 Del Skrevet 14. januar 2003 Hmmm.... kosejente... ikke helt sant.... jeg kan snakke om alt uten problemer, jeg, men jeg har ikke noe bedre sexliv allikevel... Ååååh, du mener sånn toveis-kommunikasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. januar 2003 #8 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi snakker om alt vi Ikke at jeg har så mange fantasier egentlig jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. januar 2003 #9 Del Skrevet 15. januar 2003 Åjada, veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå