Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Tips? Linker til nettsider som gir god detaljforklaring? Gjett om Eve er blitt bitt av hobbybasillen ,da....
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Linker http://www.google.no/search?sourceid=navcl...:no&q=Decoupage
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Tusen takk, jeg har prøvd den veien, men jeg greier ikke å bli noe klokere.... Så jeg hadde håpet at noen kunne finne en side med skikkelig detaljert forklaring, både til fremgangsmåte og til utstyrslista......
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Du finner det hvis du gidder å lete på nettet som vi andre gjør. Begynn med linken jeg ga deg og innskrenk søkeområdet. Decoupage er veldig enkelt, så det vil være lett for deg å finne ut dette hvis du gidder.
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Nei du skjønner, jeg gidder ikke, så jeg håpte at andre gadd for meg for jeg er så lat i dag..........
tuji Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Den andre linken på listen, som er på engelsk, synes jeg forklarte ganske nøye. Der står det hva du trenger også.
tuji Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Ordliste: I love you = Jeg elsker deg Thank you = takk I am a girl = jeg er en jente Sånn, det skulle være nok. Da er det bare å sette i gang!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Ordliste: I love you = Jeg elsker deg Thank you = takk I am a girl = jeg er en jente Sånn, det skulle være nok. Da er det bare å sette i gang! ←
Arkana Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Jeg har drevet litt med dette, og det er veldig enkelt. Du trenger decoupage-lim, en pensel, papir med pent mønster som du ønsker å bruke (f.eks. servietter, avispapir, utklipp fra blader osv osv) og noe å dekorere. Klipp ut det mønsteret/motivet du ønsker å bruke. Pensle lim bak på bildet (evt rett på tingen du vil dekorere, jeg syntes ofte det var lettere slik for jeg brukte servietter og de er så tynne at det er vanskelig å lime bak på servietten uten at den går i stykker, skal du dekorere hele boksen og ikke bare feste på ett bilde er det også mest praktisk å bare lime rett på boksen), fest bildet, pensle lim over igjen og la tørke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå