Gå til innhold

er dette en orgasme?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når jeg berører klitoris (evt gnir penis mot klitoris), kjennes det ettervert ut som om jeg "svulmer opp" nedentil, at det er noe som bygger seg opp, jeg blir varm i hodet og det oppstår en litt spesiell følelse, men jeg kan ikke si om den er spesielt god, litt merkelig egentlig.. Etter dette mister jeg all lyst og blir ganske slapp, kjenner også at hjertet slår fortere.. Er det en orgasme jeg har hatt da? Alle beskriver orgamse som noe eventyrlig flott, men viss det er en orgasme jeg får etter det jeg har beskrevet her, så vet jeg ikke helt.. :-?

klem fra `undrende`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det høres hvertfall ut som en orgasme. Kanskje du skulle la han utføre oralsex på deg og se om orgasmen blir sterkere da?!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kanskje du er en av dem som ikke får særlig sterke orgasmer.

Om man kan trene seg opp til å få sterkere orgasmer det vet jeg ikke. Kanskje du skulle skaffe deg bøkene til Tracy Cox og lese om emnet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke kommer lenger , kan komme av at du binder deg.Prøv å slappe av , stol på han og se hva som skjer etter hvert.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk masse tid A L E N E, uten å måtte tenke på at han er med. Fantaser, og onaner deg til de store høyder, da vil du nok oppleve noe du ikke er i tvil om kan kalles orgasme :blunke:

Orgasme handler om "trening" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...