Gjest mela Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg kommer ikke inn på hjemmesida. Noen andre som har det problemet?
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Den er ofte sånn for tida. Prøv gjennom IE, da går det ofte lettere.
Gjest mela Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Den er ofte sånn for tida. Prøv gjennom IE, da går det ofte lettere. ← IE er det eneste jeg bruker.
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Panduro sine heimesider er så tungvinte, sjølv når dei fungerer, eg er aldri innom der lenger, ventar heller til eg kommer i nærleiken av ein "ekte" butikk...
Lula Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg kom inn i dag, men det gikk usannsynlig tregt da... De hadde salg så jeg endte opp med shoppe litt av hvert. Vanligvis synes jeg det er vel stive priser på Panduro, men i dag fikk jeg gjort noen kupp
Gjest mela Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Åhh! Jeg fant masse fint der for et par timer siden, men hele greia gikk ned i det jeg skulle betale. Håper det ikke er utsolgt når den kommer opp igjen.
Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Jeg kom inn tidligere i dag og så på salgsvarene, men det var så rotete oppsett at jeg ikke gadd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå