yenoh Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 ... Hvis det nå skulle dukke opp en edderkopp blant varene på samlebåndet, eller om en veps skulle flyve zzzzzzuummmende inn over kassa, hvorpå kassadama med sin fobi får panikk og forlater kassa til noen har tatt seg av utysket?
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Nå hadde vel jeg flyktet ut av butikken selv, så da hadde jeg vel ikke rukket å le...
Gjest synseren Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Det hadde sikkert blitt ganske komisk etterhvert...
Bobeline Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Hadde nok ikke ledd der og da. etter det jeg har forstått det er det en vanlig fobi å være redd for veps og edderkopper. Men i ettertid hadde jeg sikkert syntes det hadde blitt en morsom episode...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg ville synes det var komisk, men ville ikke ledd av henne. Det er slemt
yenoh Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Hadde nok ikke ledd der og da. etter det jeg har forstått det er det en vanlig fobi å være redd for veps og edderkopper. Men i ettertid hadde jeg sikkert syntes det hadde blitt en morsom episode... ← Joda, i ettertid blir det egentlig litt morsomt. Men der og da er det ikke det spor gøy når kundene bare står der og humrer mens jeg tydelig merker at adrenalinet spres i hele kroppen og gjør meg klar til å flykte for livet.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Overhodet ikke. På en dårlig dag hadde jeg nok vært på god vei ut av butikken, men hadde jeg hatt en god dag hadde jeg forhåpentligvis forsøkt å forklare (muligens i noe hissige ordlag) hvordan en fobi arter seg.
minienthe Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Nå hadde vel jeg flyktet ut av butikken selv, så da hadde jeg vel ikke rukket å le... ← he he... ja... enig her
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde nok ledd, syns det er komisk når folk blir redd veps!
Gjest Sativa Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Jeg vil jo regel forttere enn svint ut av slike butikker, så jege hadde mest sannsynlig blitt sur
Gjest synseren Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Det hadde sikkert blitt ganske komisk etterhvert... ← Huff, jeg er fæl jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Hadde nok ikke ledd fordi jeg er svimeferdig redd for edderkopper selv. Derfor har jeg stor forståelse for insekt- og småkrypfobi. Men.... kanskje jeg hadde ledd etter en stund likevel.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 nei,hadde ikke ledd selv om det kunne virke litt komisk der og da.er selv allergisk mot veps......
Gjest Eir Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Jeg er redd veps selv, så kassdamen ville hatt min fulle sympati.
Gjest Naria Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Jeg er redd veps og edderkopper selv, men jeg hadde ledd alikevel.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 ... Hvis det nå skulle dukke opp en edderkopp blant varene på samlebåndet, eller om en veps skulle flyve zzzzzzuummmende inn over kassa, hvorpå kassadama med sin fobi får panikk og forlater kassa til noen har tatt seg av utysket? ← Man må respektere at alle, uansett yrke, kan bli redd for insekter.
nallemaja Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 Hvis det var en edderkopp som ikke er alt for stor hadde jeg prøvd å kverke den for henne slik at hun kunne komme tilbake og slippe å være hysterisk. Veps er jeg ikke redd, men prøver ikke å ta dem, for da prøver de å ta meg, så da hadde jeg nok smilt forståelsesfullt og ventet. Men ute i det fri hadde jeg nok ledd for meg selv, må nok innrømme det, selv om jeg har en viss fobi for småkryp selv. Det ser jo unektelig litt morsomt ut når folk løper rundt og hyler pga av et insekt på max 2 cm...syns det er litt morsomt når jeg gjør det selv også...etterpå,altså
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #20 Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde ledd, skjønner ikke at folk ikke kan være litt realistiske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå