Gjest Randi Skrevet 18. september 2002 #61 Skrevet 18. september 2002 Hva med å la oss som tror være i fred, hva? Jeg er drittlei av folk som kommer med det-finnes-ingen-spøkelser-holdning. Hva med å la meg være i fred å ha litt fordommer mot det tullet deres. Jeg er drittlei av folk som kommer å forteller meg at jeg ikke ikke skal ha min det-finnes-ingen-spøkelser-holdning.
Gjest Janna Skrevet 18. september 2002 #62 Skrevet 18. september 2002 Så la oss være enige om å forbli uenige, hva??
Sitri Skrevet 18. september 2002 #63 Skrevet 18. september 2002 Sukk......... Igjennom hele denne diskusjonen så kommer folk med sin holdning om at vi er sprø som tror på dette og at vi kanskje er gale. Jeg er lei den holdningen der og jeg har heller ikke sagt eller gjort noe sånn at folk skal komme med den holdningen der i det hele tatt. Å skrive et innlegg om at JEG må la være å prakke på deg min holdning er jo helt idiotisk. Jeg prakker ikke på noen min holdning, jeg sier bare at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser. Og da trenger ikke jeg å få svar tilbake om at "hva har du røykt for noe?", "Dere dagdrømmer" osv. Det gjør vi ikke i det hele tatt. Det er greit at du ikke vil tro, men det er ingen grunn til å komme med sånne kommentarer som det der bare fordi vi velger å tro.
Gjest Randi Skrevet 18. september 2002 #64 Skrevet 18. september 2002 Jeg prakker ikke på noen min holdning, jeg sier bare at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser. Hva med å prøve å være litt ydmyk å si at jeg TROR at bla bla bla... Du provoserer ved å si at vet. Jeg tror at du tar feil!
Maeve Skrevet 18. september 2002 #65 Skrevet 18. september 2002 Takk! Jeg vil være i fred med spøkelsene mine jeg!! Et annet hva jeg velger å tro på er min sak, men jeg prakker ikke mine holdninger nedover hodet på folk! Et annet Esben sitter ikke som konge på haugen her, han har saklige meninger. Det har flere andre her inne også. Til deg Jan Roger, jeg har bare røyka litt Prince! Er kanskje det også galt? :evil: :evil:
Sitri Skrevet 18. september 2002 #66 Skrevet 18. september 2002 Til Randi Jeg TROR på det overnaturlige. Det er MIN sak! Jeg sier ikke at dere som ikke tror er helt på gale veier, men det er det jeg får høre om meg selv når jeg forteller dette. Vel, det finnes mer mellom himmel og jord ( og jeg bryr meg ikke om hvor mange ganger jeg har sagt det der nå ) og hva andre folk sier eller måtte mene om det er ubetydelig for meg. Så enkelt er det med den saken. Du var ikke der og kan ikke dømme meg og si at det ikke er sant. Nå gidder ikke jeg å forklare flere ganger. Så hvis jeg vil studere dette og åpne en butikk om dette emnet er vel for pokker opp til meg. Dette er meg og hvis folk ikke kan godta meg sånn som jeg og ikke klarer å la være å komme med teite kommentarer, da er de ikke mye til folk altså. Det finnes noe som heter respekt faktisk.
JanRoger Skrevet 18. september 2002 #67 Skrevet 18. september 2002 Jan Roger Jeg har ikke tatt noe eller røykt noe som helst. Jeg trodde virkelig at folk ikke kunne være så dømmende ovenfor andre som tror på noe. Hvis du ikke tror, greit nok, men ikke kom med innlegg om det. Og jeg er heller ikke gal. Det finnes mer mellom himmel og jord og jeg har valgt min vei når det gjelder tro. Hva du velger er opp til deg, men holdningen din trenger jeg ikke. Vi har opplevd ting som gjør at vi tror og hva andre måtte tenke om det...vel, jeg bryr meg ikke om folk som tenker at jeg kanskje skulle vært på et galehus, for dette har jeg opplevd. Dere kan heller ikke si at det ikke var sant, for dere var ikke der når det skjedde, men jeg vet hva jeg opplevde. Har du blitt bortført av romvesener og?
Gjest PEOPLE = SHIT Skrevet 18. september 2002 #68 Skrevet 18. september 2002 Deler slettet. Hege (mod.) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 JEG SELV TROR IKKE EN DRITT PÅ SPIRITISME FØR DET MOTSATTE ER BEVIST...!!
Sitri Skrevet 18. september 2002 #69 Skrevet 18. september 2002 Nei jan roger, det har jeg ikke. Og people=shit Du trenger ikke å skrike og jeg driter regelrett i om du ler av oss, for det betyr ikke noe for meg. Jeg gidder ikke å forklare om og om igjen og jeg synes at folk kan respektere at vi tror på dette og la det være med det. Er det så vanskelig eller hva? Jeg tror på spøkelser og ånder og på "den andre siden", engler osv...... Jeg er ikke flau for å si det engang! Du sier at du ikke tror på spiritisme før det motsatte er bevist.....Vel, jeg har faktisk sett et spøkelse jeg da, og om du nå ler ennå mer, vel have a nice time! Jeg har sett ting med egne øyne og det finnes. Så hva med å la oss som tror på dette være i fred, så kan dere gå rundt og tenke deres egne tanker om hvor gale vi er ( noe vi ikke er forsåvidt ). Men jeg er lei av å diskutere med folk som ikke kan respektere mitt valg innenfor forskjellige ting.
Maeve Skrevet 18. september 2002 #70 Skrevet 18. september 2002 Kjempeflott at du satte dem på plass!! Lykke til med det du skal starte opp med, det blir en spennende butikk!! Klem til deg Arielle!!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2002 #71 Skrevet 18. september 2002 Jeg tror på spøkelser og ånder og på "den andre siden", engler osv...... Jeg er ikke flau for å si det engang! Du sier at du ikke tror på spiritisme før det motsatte er bevist.....Vel, jeg har faktisk sett et spøkelse jeg da, og om du nå ler ennå mer, vel have a nice time! Jeg har sett ting med egne øyne og det finnes. HA HA HA...jeg holdt på å falle av stolen da jeg leste dette! Du sier jo så mye tull at du trur på det selv. "...jeg har sett et spøkelse.." Den må du fanden meg lenger ut i skogen med...ha ha ha! Patetisk at dere driver på, på denne måten.....hva er det som er galt med dere?? Del slettet. Greit at du ikke tror på dette, men ta en hyggeligere tone, hva? Hege (mod.)
Sitri Skrevet 18. september 2002 #72 Skrevet 18. september 2002 Til siste gjest *gjesp* :roll: Tusen takk for en underholdene kveld, men jeg tror faktisk at jeg vet bedre enn deg når det gjelder dette. Nå la meg være i fred. Hvor mange ganger må jeg be om dette, hva? Synes veldig synd på dere som sier vi er gale som tror. Og jeg trodde heller ikke at voksne mennesker kunne dømme andre noe så grusomt pga noe de velger tro på. At det går an! :evil:
Salina Skrevet 19. september 2002 #73 Skrevet 19. september 2002 Jeg støtter deg Arielle!! Jeg vet også at det finnes mer mellom himmel og jord enn øyet kan se. Og til dere trangsynte mennesker: Det er greit at dere ikke tror.... Ingen bryr seg om dere tror eller ikke! Men dere trenger ikke være frekke mot de som velger å tro. Vi har alle våre grunner... La Arielle og resten av oss troende være i fred med vår tro, så kan dere tro hva dere vil! :evil: :evil: Spiritisme har jeg ikke prøvd... Ikke tør jeg heller... :D
SuperNova Skrevet 19. september 2002 #74 Skrevet 19. september 2002 Er det ikke litt underlig at det er de "ikke-troende" som hisser seg så voldsomt opp her? Hvis de virkelig syns det er så teit, så er det vel mer naturlig bare å ignorere tråden, vel? De som tror på spiritisme/"den andre verdenen" blir ikke så forbaska sinte! (Litt påståelig blir de kanskje, javel, men ikke regelrett hissig!) Live and let live!
Gjest Esben Skrevet 19. september 2002 #75 Skrevet 19. september 2002 Larsen beviste nettopp påstanden min på side 4 at mennesket generelt sett "suger". Hadde du lest noe av det jeg hadde skrevet (og forstått det) hadde du kanskje ikke kommet med kommentarer en 8-åring hadde kommet med? iq up plz? Har prøvd. Skjer ikke.
Gjest Cruella Skrevet 19. september 2002 #76 Skrevet 19. september 2002 Jeg er reinspikka realist. Jeg trenger en vitenskapelig dokumentasjon på de fleste "overnaturlige" fenomener. I denne tråden står det mye sprøyt, synes jeg. Kant har en definisjon på psykose som jeg synes passer godt her: "Drøm i våken tilstand". Lisa-Beth
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #77 Skrevet 20. september 2002 vi er to jenter på alder av 14 år.. vi tror spiritisme er sannn. for vi har vorre borti det. vi skall jøre det i gjen i natt... å vi er steke mennesker. å vi vet va vi gjør! ikke bare mennesker er ond. men verden. :evil: :evil: he he.. :o fakta!
Gjest Esben Skrevet 21. september 2002 #78 Skrevet 21. september 2002 Jaja, hvis dere to på 14 skal prøve igjen i natt og får kontakt med en høyerestående ånd (dere klarer det nok aldri, men det kan jo hende) tror jeg ikke vi ser innleggene dine igjen. GG
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #79 Skrevet 21. september 2002 14åringer skriver bedre norsk enn det som ble prestert over. Her er den en lurifaks og snoker, tror jeg... Haha!
Gjest Diva Skrevet 21. september 2002 #80 Skrevet 21. september 2002 Dette er en interessant tråd og det er spennende å se hva folk har opplevd. Spiritisme, spøkelser, gjenferd og gode og onde ånder har vært i alle år og er ikke noe nytt! Dere som gjør narr her og skal ha alle mulige vitenskapelige bevis for alt som ikke er A4,- skjerp dere! Alle meninger skal respekteres og det er ikke pent å gjøre narr av de som har erfaringer som høres "unormale" ut. Dere mener at dere ikke tror på "slikt vås",- helt greit! Men la de som tror på dette og har opplevt ting være i fred. Dette grenser snart til trakassering!!!!! Har selv flere familiemedlemmer som har sett og hørt både vardøger og gjenferd og det er slett ikke unormalt! Disse er sindige og rolige mennesker som ikke er den overdrivende typen og jeg tror på det de har opplevd. Har følelsen av at det foregår merkelige ting i det gamle huset jeg og samboer bor i også, skal prøve å finne ut av husets forhistorie og forske litt. Er jeg unormal og har for mye fantasi da ? Selvfølgelig er det delte meninger, men, la alle ha disse delte meningene og ikke mobb folk fordi de har sett gjenferd eller drevet med spiritisme! Ufint og uhøflig er det!! Vis litt respekt :evil: Supernatural hilsen fra Kattepus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå