Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #21 Skrevet 14. september 2006 Nå står det "fruit bubbles" på stuebordet her ← "Fruit bubbles" hørtes spennende ut. Hvor kjøpte han det?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 14. september 2006 #22 Skrevet 14. september 2006 Jeg har en fetish.Jeg tenner på nakne menn som hopper tau mens de synger sangen "Tuppen og Lillemor". Jeg spurte typen min om han ville gjøre dette foran meg, men da sa han nei. ← For vanlig er det nok ikke. ← Hå hå, det er flere av oss enn du tror.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #23 Skrevet 15. september 2006 Med stå er det grisevondt skal jeg si deg Jeg pleier å sprette i netto'n på trampolina mens jeg hyler den cc cowboys sangen Tigergutt eller hva den nå heter...... ← Da står den vel ikke lenge.... *Synger av full hals; tuppen til Lillebror er ikke stor* (melodi; tuppen og lillemor)
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #24 Skrevet 15. september 2006 "Fruit bubbles" hørtes spennende ut. Hvor kjøpte han det? ← Brio!!! De skulle visst at de selger sexartikler
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #25 Skrevet 17. september 2006 Med stå er det grisevondt skal jeg si deg Jeg pleier å sprette i netto'n på trampolina mens jeg hyler den cc cowboys sangen Tigergutt eller hva den nå heter...... ← Daaaakal ... blåse på?
*melis* Skrevet 17. september 2006 #26 Skrevet 17. september 2006 Herlig Fikk noen merkelige bilder i hodet nå. Hoho
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå