Gå til innhold

Er dette sykt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en fetish.Jeg tenner på nakne menn som hopper tau mens de synger sangen "Tuppen og Lillemor". Jeg spurte typen min om han ville gjøre dette foran meg, men da sa han nei. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte min, han ville heller ikke. :sur:

Skrevet
Jeg har en  fetish.Jeg tenner på nakne menn som hopper tau mens de synger sangen "Tuppen og Lillemor". Jeg spurte typen min om han ville gjøre dette foran meg, men da sa han nei. :tristbla:

Hva var det han ikke ville, hoppe tau naken eller synge?

Skrevet
Spurte min, han ville heller ikke.  :sur:

Mange er så sjenerte for å synge. Hoppe tau naken er mye lettere. Kanskje bare spørre om det ene - hvis ikke sangen er utrolig viktig i dette her :)

Skrevet

*ser for meg pikken til sambo dasker og ned mens han hopper tau*

:overrasket::overrasket::overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

:ler: Og synger Tuppen og Lillemor. Tror jeg hadde ledd godt og lenge.

Men om ts virkelig tenner på det så får hun prøve å overtale typen til å gjøre det. Kanskje hun kan hoppe og synge selv for å vise hvor sexy det er?

Skrevet
:ler: Og synger Tuppen og Lillemor. Tror jeg hadde ledd godt og lenge.

Men om ts virkelig tenner på det så får hun prøve å overtale typen til å gjøre det. Kanskje hun kan hoppe og synge selv for å vise hvor sexy det er?

Siden jeg småmobber andres fetisjer kan jeg jo fortelle om min :sjenert:

Jeg ELSKER at det blir blåst såpebobler over meg :ler:

Blir råtent av det!!! Kommer nok av at det blir kaldt mot huden når de sprekker på meg, og det synes jeg er skikkelig :tommel:

Skrevet

Jeg har tilsvarende, bare med paradishopping og Bæ-bæ Lille Lam.

Såpeboblene er notert, Lamadama. :sjarmor:

Skrevet

Litt spesielt er det vel, men sykt ville jeg ikke sagt det var.

Skrevet

Han kan ikke Tuppen og Lillemor. Ikke har vi hoppetau heller. Men hoppe kan han, så det skal jeg vel få han til å gjøre ;)

Skrevet
Jeg ELSKER at det blir blåst såpebobler over meg :ler:

Blir råtent av det!!! Kommer nok av at det blir kaldt mot huden når de sprekker på meg, og det synes jeg er skikkelig :tommel:

Å, det hørtes jo skjønt ut, tusen takk for idéen!! :kgblunk:

Skrevet
Jeg har en  fetish.Jeg tenner på nakne menn som hopper tau mens de synger sangen "Tuppen og Lillemor". Jeg spurte typen min om han ville gjøre dette foran meg, men da sa han nei. :tristbla:

Neida. Det er ikke sykt. Alt er heeeeeeeelt normalt i følge en kjent lege. :transe: Så bare ta det helt med ro. Han blir nok vant til tanken snart, og er i full gang med tau og sang snart skal du se.

Skrevet

:overrasket:  :overrasket:  :overrasket:

:hoho:

Skrevet

:hoho:

Jeg viste sambo denna tråden, og lot han lese, og gjett hvem som henta bilnøkla med en eneste gang... nå er han på vei og skal kjøpe såpebåbler :legrine:

Han er dødsfurt for at jeg ikke har nevnt det før :lol:

Skrevet

hihi, ser skikkelig morsomt ut når en mann hopper opp og ned med stå :ler:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
hihi, ser skikkelig morsomt ut når en mann hopper opp og ned med stå :ler:

Med stå er det grisevondt skal jeg si deg :frustrert:

Jeg pleier å sprette i netto'n på trampolina mens jeg hyler den cc cowboys sangen Tigergutt eller hva den nå heter...... :sjarmor:

Skrevet
Med stå er det grisevondt skal jeg si deg  :frustrert:

Jeg pleier å sprette i netto'n på trampolina mens jeg hyler den cc cowboys sangen Tigergutt eller hva den nå heter......  :sjarmor:

:hoppe::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...