Gjest Blanca Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Noen som har erfaringer med denne? Ser at brukerne inne på MUA er fornøyde, men jeg vil jeg gjerne ha KG's mening
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg har bare prøvd den på hånden, da jeg var i utlandet. Den var veldig fin; rosahvit med perlemor, og gav glans, ikke glitter. Vet ikke om den skal brukes som highlighter eller primer eller hva. Har planer om å kjøpe den i løpet av høsten.
Catzy Skrevet 16. september 2006 #6 Skrevet 16. september 2006 Kjøpte den i utlandet i sommer. Har bare brukt den en gang, men den gangen var jeg strålende fornøyd. Syntes jeg fikk veldig fin hud av denne. Dessuten lukter den ganske friskt. Så den for første gang for 2 år siden, og har hatt lyst på den siden da... Mulig derfor jeg er så fornøyd med å eie den nå. Catzy
Rosenrød Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Brukes den under eller over foundation?
Gjest Blanca Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Brukes den under eller over foundation? ← Det jeg har lest om den er at den kan brukes alene og både over og under foundation. Jeg gleder meg til å prøve den, har lett etter en krem som gir glød i årevis. De jeg har prøvd tidligere har gitt meg utslett, inneholdt for mye skimmer/glitter osv.
Ciara Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Jeg er ikke særlig fornøyd så langt. Synes ikke den synes noe særlig i det hele tatt. Men jeg skal teste litt til
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Det jeg har lest om den er at den kan brukes alene og både over og under foundation. Jeg gleder meg til å prøve den, har lett etter en krem som gir glød i årevis. De jeg har prøvd tidligere har gitt meg utslett, inneholdt for mye skimmer/glitter osv. ← Har du prøvd Radiance fra Pure Luxe?
Gjest Blanca Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Har du prøvd Radiance fra Pure Luxe? ← Nei, men jeg har bestilt en prøve på den etter at du har anbefalt den her inne
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Nei, men jeg har bestilt en prøve på den etter at du har anbefalt den her inne ← Håper du liker den da, jeg er forelska!
Gjest Blanca Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Jeg er ikke særlig fornøyd så langt. Synes ikke den synes noe særlig i det hele tatt. Men jeg skal teste litt til ← Hva er det du ikke liker ved den, Ciara? Ingen glødende effekt?
Ciara Skrevet 19. september 2006 #14 Skrevet 19. september 2006 Jeg får rett og slett ikke noe særlig glød av den, nei. Hvis jeg tar en god del på ett område og masserer inn, så synes det såvidt. Men den lukter godt
Gjest Blanca Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 Oppdatering: Nå har jeg prøvd både Strobe Cream og Radiance som Sweet Jane anbefalte. Strobe Cream lukter godt og gir litt glød til huden, men jeg synes det blir klissete med foundation over. Det er mulig at denne kan være fin på sommeren når behovet for foundation er mindre. Uansett; synes denne kremen er oppskrytt.... Radiance er VELDIG fin til kveldsbruk, men jeg synes den blir litt for sminket i dagslys. Jeg kommer nok til å kjøpe den i fullstørrelse for den ga en super effekt til kveldsbruk
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #16 Skrevet 24. september 2006 Radiance er VELDIG fin til kveldsbruk, men jeg synes den blir litt for sminket i dagslys. Jeg kommer nok til å kjøpe den i fullstørrelse for den ga en super effekt til kveldsbruk ← Jeg deiser den på om dagen også. Etter flere år som matt og platt, er det deilig å skinne litt. Men da mangler du jo fremdeles et produkt å få daggløden din fra, jo! What to do? Har du prøvd denne? Jeg ser det er delt meninger om den, men man vet jo aldri.
Gjest Blanca Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Jeg deiser den på om dagen også. Etter flere år som matt og platt, er det deilig å skinne litt. Men da mangler du jo fremdeles et produkt å få daggløden din fra, jo! What to do? Har du prøvd denne? Jeg ser det er delt meninger om den, men man vet jo aldri. ← Takk for tips i min jakt etter dagglød! Mmm, denne så jo ganske lovende ut. Billig også. Du skal ikke se bort fra et den ligger i en postkasse nær meg snart...
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #18 Skrevet 24. september 2006 Hihihi, du får holde oss oppdatert, en prøvekanin er jo aldri å forakte!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #19 Skrevet 24. september 2006 Takk for tips i min jakt etter dagglød! Mmm, denne så jo ganske lovende ut. Billig også. Du skal ikke se bort fra et den ligger i en postkasse nær meg snart... ← Har du prøvd Nars "the multiple"? Det er en slags stift som skal gi glød til huden. Har fått bra kritikk inne på makeupalley. Vurderer å kjøpe denne i nyansen Copacabana (lys farge). Kanskje denne kan gi dagglød?
Gjest Blanca Skrevet 24. september 2006 #20 Skrevet 24. september 2006 Har du prøvd Nars "the multiple"? Det er en slags stift som skal gi glød til huden. Har fått bra kritikk inne på makeupalley. Vurderer å kjøpe denne i nyansen Copacabana (lys farge). Kanskje denne kan gi dagglød? ← Skal sjekke ut og lese inne på MUA. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå