Gå til innhold

prøving av kjole i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :vinke:

Noen som har vært og prøvd kjoler i Trondheim? Hvor prøvde dere, måtte dere bestille time på forhånd? Er litt usikker på hvordan dette gjøres, har jo alldri vært med på noe sånt før... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har... eller det vil si ville prøve å prøve...

Var på ferie like utenfor trondeheim, tok en tur 1 dag inn til trondheim for å treffe ei veninne, vi skulle på brudekjolejakt.

Og det fikk vi ikke gjort - for i Trondheim kom vi ikke innforbi dørene uten å ha bestilt time på forhånd!

Husker ikke hvilke butikker vi var på - 3 stk rundt sentrum - var ikke på den et stykke utenfor byen.

Så jeg anbefaler å ringe og avtale tid før du tar deg runden. Da har de også bedre tid til deg har jeg erfart!

Skrevet

Hei!

Er midt oppe i kjoleprøving i Trondheim for tiden :) Kan anbefale Eva Brud på Heimdal, og Tessem Brudesalong på Leutenhaven. Kjempeservice og hyggelig betjening! Men du må bestille time, dette for at du skal være sikker på å få hjelp til prøving. Da er man som oftest alene i butikken, greit det og, man klarer ikke akkurat å se hvordan kjolen passer inne i prøverommet ;) Frøken Frue derimot anbefales ikke! Sur betjening, og man føler seg IKKE som en velkommen kunde der! Litt synd egentlig, siden de er de eneste i byen som fører Agape og Maggie Sottero..... Har ikke prøvd Excellent på Solsiden, eller Vitabella på Stjørdal, men har hørt mye bra om Vitabella. Håper du ble litt klokere av dette! Artig å treffe flere som skal gifte seg i Trondheim her inne :)

Skrevet (endret)
Hei!

Er midt oppe i kjoleprøving i Trondheim for tiden  :) Kan anbefale Eva Brud på Heimdal, og Tessem Brudesalong på Leutenhaven. Kjempeservice og hyggelig betjening! Men du må bestille time, dette for at du skal være sikker på å få hjelp til prøving. Da er man som oftest alene i butikken, greit det og, man klarer ikke akkurat å se hvordan kjolen passer inne i prøverommet  ;) Frøken Frue derimot anbefales ikke! Sur betjening, og man føler seg IKKE som en velkommen kunde der! Litt synd egentlig, siden de er de eneste i byen som fører Agape og Maggie Sottero..... Har ikke prøvd Excellent på Solsiden, eller Vitabella på Stjørdal, men har hørt mye bra om Vitabella. Håper du ble litt klokere av dette! Artig å treffe flere som skal gifte seg i Trondheim her inne  :)

Nå gleder jeg meg. Skal til Tessem og prøve på torsdag,og har vært litt engstelig...følt på en haug med komplekser... :sjenert: Men nå blir det kanskje bra allikevel! :hoppe:

Har også hørt mye rart om betjeningen på FrøkenFrue. :sjenert: Dit tør jeg IKKE å gå.

Endret av lillelou
Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Nå vet jeg i allefall at jeg må bestille time før det blir noen prøving på meg. Gleder meg masse nå.

Er det flere som har tips å synspunkter tar jeg gjerne i mot det. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...