Gjest Gjest_monarabb_* Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg og samboeren min holder på og male noen bilder vi skal ha på veggene i leiligheten. Vi tenker begge på en spesiell tegneserie, men klarer ikke finne den på internett siden vi ikke har noe navn på den, håper noen kan hjelpe oss? Det er kanskje ikke noen tegneseriestripe ala donald, nemi osv... men den vi tenker på er den som blir vist et lite kort glimt av i frustrerte fruer introen. En dame med gult hår, rød munn osv.. veldig "moderne" tegning som minner litt om 50 tallet. Det er klare streker og skarpe bilder. aner ikke hvordan jeg skal forklare den bedre, men håper noen har et navn å gi meg og kan hjelpe meg! =) Klem Mona!
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 (endret) Jeg har aldri sett på denne serien, men jeg søkte litt... Er jeg inne på noe her...? Edit: Søk på Roy Lichtenstein også, han var en av de fremste popkunstnerne. Endret 11. september 2006 av Sweet Jane
Gjest Fruktfat Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 sjekk www.novapop.com, det er et firma i madrid (?) som lager sånne bilder av deg/samboeren din. send inn bilde av deg sjøl så får du de i posten. kan velge mellom andy warhol inspirerte -som gabriella i frustrerte fruer har på veggen i trappa- eller roy lichtenstein inspirerte, altså tegneserieruter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå