Gå til innhold

fetaost på pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer i grunn på om noen bruker fetaost på pizza jeg. Og om så, hva annet har dere på pizzan da?

Har så lyst å prøve det, men aner ikke om det går an.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det et par ganger. Sammen med spekeskinke, soltørkede tomater og mozzarellaost. Jeg er ikke så glad i fetaost sånn generelt, men sambo+gjester likte det godt!

Skrevet

Det går an å bruke fetaost på pizza, ja. De har en variant på pizzaresturanten ved siden av meg med feta, oliven og spinat. Jeg er ikke noe glad i norvegiapizza, så jeg bruker skarpe oster som blåmugg og engelsk cheddar når jeg lager pizza.

Skrevet

Det er kjempegodt, spesielt sammen med en mer nøytral ost ala mozarella. Med squash, aubergine, tomater og oliven blir det en kjempegod pizza. Hvis du vil ha kjøtt, er tynne skiver av spekeskinke ypperlig til denne kombinasjonen. :)

Skrevet

Lager pizza med feta, kylling, soltørka tomater, avokado, mais og revet ost... nam!

Skrevet

Vær bare obs på at fetaosten ikke smelter på samme måte som f.eks mozarella eller Norvegia.

Skrevet
Vær bare obs på at fetaosten ikke smelter på samme måte som f.eks mozarella eller Norvegia.

Nei, men den blir myk og kremaktig. :wow:

Skrevet

Nam! Fetaost på pizza er godt! Helst med soltørkede tomater og mozarella, resten av fyllet er "valgfritt"...

Skrevet

Har en kjempe god oppskrift på pizza bunn og fyll. De som jeg har laget pizzaen syns den var kjempe godt og proffesjonell;) Se på http://groups.msn.com/kakeforum for oppskriften under oppskrifter/gjærbakst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...