Tulla2 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hvordan skal jeg slette tidligere søk jeg har gjort rundt på diverse nettsteder? Søk jeg har foretatt på telefonkatalogen samt andre steder kommer opp hvis jeg skal søke på noe feks på lommelegen.no Starter jeg med å søke feks på s - kommer tidligere søk opp i en "rullegardinmeny." Det være seg personer jeg har søkt på på telefonkatalogen, matoppskrifter osv Disse ordene/søkefrasene vil jeg gjerne ha bort. Hvordan gjør jeg det? Nytter ikke å merke dem en og en og slette - neste gang er de ennå der. Må nok ha en detaljert beskrivelse
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Hvilken nettleser er det snakk om? I Internet Explorer heter vel dette autofullfør/autoComplete eller noe sånt, og er noe av det første du slår av når du tar en nettleser i bruk for første gang. Dette slås av i preferansene for nettleseren.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Det bør vel forsvinne når du sletter cookies?
Tulla2 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Bruker internet explorer. Hvordan sletter jeg i så fall cookies.....
nessi Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg har endt opp med å trykke delete på valgene når de dukker opp i rullegardina
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Bruker internet explorer. Hvordan sletter jeg i så fall cookies..... ← I internet explorer går du på Tools (verktøy) --> Internet Options (alternativer for internett) --> Delete cookies/slett cookies. Du må gjerne velge å slette midlertidige filer også
Ian Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 (endret) 1. Høyre-klikk på linja nederst/Taskbar 2. Properties 3. Start Menu 4. Customize 5. CLEAR! *Bzzz!* Endret 12. september 2006 av Johno
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 1. Høyre-klikk på linja nederst/Taskbar 2. Properties 3. Customize 4. CLEAR! *Bzzz!* ← :klø:
Gjest Tweek Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 hmm, hvis jeg husker riktig nå så er det å gå i innstillinger på IE, og slett logg. Man kan også huke av for at ikke PCén skal huske sånn.. Jeg tror det er riktig, er så lenge siden jeg har sittet på PC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå