Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er ute etter en god øyenskygge! Bruker vanligvis helt vanlige isadora skygger, men tenkte jeg kunne teste ut strawberrynet e.l:) Tenkte på en grå-brun farge(?) som passer bra til å lage sotede øyne med! som jeg kan ha både over og under øyet liksom. Noen som har gode tips/favoritter? Tror ikke den skal bli så altfor mørk heller, vil ikke ha et for hardt uttrykk. (Har litt ubestemmelig øyenfarge, blå-grønn-grå med bittelitt brunt )
Gjest Lanyah Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ògså sånn øyenfarge som deg!, bare for jeg ikke har det brune! Så gøy! Når jeg soter øyene, så synst jeg GOSH sine er knall gode! De som er i en sånn liten søt boks med skrulokk, de er litt skimmer i. De har mange spesielle farger, jeg bruker en grå\lilla\brun. Den er bare super! De kan du variere effekten med, òg det passer jo fint om du skal sote!
Gjest Blanca Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 I den nye solo-serien til Chanel finner du en fin grå/brun og ikke veldig mørk skygge som heter Sahara. Den passer veldig fint til mine øyne som er blå/grå med gulbrun i midten Den sitter godt og kan brukes både våt og tørr. Sjekk ut denne; den er min absolutte favoritt for tiden.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg vet ikke hva du mener med sotete øyne, jeg vil bare si at GOSH har sinnsykt kule øyenskygger!!
Gjest Blanca Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Gosh sine skygger er fine og de har et utrolig utvalg, men jeg synes ikke de sitter særlig godt selv med base under.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Hmm nei det er kanskje sant, men jeg har alltid brukt billig drittsminke og er kanskje ikke så godt vant.... Og fargene er upåklagelige da!!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Noen som vet hvor de selger Gosh? Kjedebutikk? Ble litt nyskjerrig.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg bruker en svartglitrende øyenskygge fra MAC når jeg vil ha sånne sotete øyne på fest. Kombinerer den med en grå øyenskygge og legger litt hvitskimrende øyenskygge innerst i "øyekroken" og under øyenbrynsbuen. Kjører på med masse eyeliner + kajal + mascara også.
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 http://www.gosh.dk/SUB/Cosmetic/IMAGES/effect/effect.jpg de er skikkelig kule!!
Gjest Lanyah Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 De er de jeg ògså bruker! De er kjempe gode! Jeg synst holdbarheten er bra på den jeg, andre skygger pleier å bli borte bare etter et par timer på meg...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Isadora har mange forskjellige fargenyanser som ikke er for mørke og som faktisk sitter godt.
Gjest Lanyah Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Isadora har mange forskjellige fargenyanser som ikke er for mørke og som faktisk sitter godt. ← Hun bruker Isadora nå...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Takk for fine svar! :-) Har faktisk en fra GOSH, petal(?) Men syns det blir for løst liksom. Kanskje bare teknikken som er dårlig. Skal sjekke ut soloen fra chanel, høres fin ut! Jeg skriver sotede øyne, men det er kanskje litt feil forklart. Vil ikke bruke sort, og det skal ikke være for hardt med mye eyeliner osv.
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Jeg sminker meg sjelden med mørke farger, men når jeg gjør det, er jeg veldig glad i en løs skygge fra Helena Rubinstein, i en farge som heter Feline Brown (du ser den inne på nettsiden til HR hvis du blar litt). Den er kaldt brun, og går litt mot lilla, og er perfekt til øyenfargen min, som også er blå/grå/grønn, og ganske mørk. I tillegg sitter den veldig fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå