Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg har i senere tid oppdaget flere og flere norske artister, gjerne de som også synger på norsk. Tror det finnes mange lokale jeg aldri har bitt meg merke i... kom med forslag til meg! Matti Røssland er en jeg setter veldig stor pris på (han er jo litt kjent da, men )
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg har i senere tid oppdaget flere og flere norske artister, gjerne de som også synger på norsk. Tror det finnes mange lokale jeg aldri har bitt meg merke i... kom med forslag til meg! ← Ikke akkurat noe lokalt eller noe jeg har oppdaget, men jeg er evig fortapt i hele familien Bremnes. Spesielt Lars <3
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg har OPPDAGET kaizers. Som mange andre sikkert Elsker dem!
juliannae Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 ja de fleste her var kjent for meg! kaizers er kjent så da kan jeg jo nevne eidsvåg som en fantastisk norsk artist med norske tekster! Men litt mer lokale er jeg ikke kjent med... eller kanskje vassendgutane?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Figur Flinkt sparker rasshøll ;D Men de synger på engelsk da. Vassaguta er så grusomme med den granadaen sin
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 The School, ganske hekta for tida ← synger de på norsk??
Tiit Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Bremnes *3 Sondre Lerche Silje Nergård Jan Garbarek Halvdan Sivertsen Terje Nilsen Briskeby D`Sound og enda flere
Bobble Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 synger de på norsk?? ← Nei, men dei er no norske.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Det er swvært mange bra norske artister. Men den jeg oppdaget ved et rent tilfelle, som jeg aldri ville vært foruten, er Bjørn Berge. Råeste gitaristen jeg noensinne har sett!!!
Champagnepiken Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Bremnes-gjengen Terje Nilsen Tre Små Kinesere (oppløst, riktignok, men...) Magnus Eliassen Odd Nordstoga Terje Nohr Olsen (Bodø-artist, anbefales til alle utenfor byen!!!)
Festus Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 (endret) For dere som liker litt hardere trøkk:Invisus Synger på engelsk, men er norske! Sjekk også P3s urørt på nett: der ligger det en del fra norske band i alle sjangre. Noe veldig bra, noe ikke fullt så bra, og noe helt utenfor min smak... Endret 12. september 2006 av Festus
Gjest Skya Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Bulldog Esther Danny Cannon Show Major Parkinson
allied Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Støtter Festus ang Urørt på NRK, veldig mye bra der! Har nettopp oppdaget den fantastiske stemmen til Sigurd Sele...
Festus Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Melophonia! Har bare hørt denne ene låta, men den er til gjengjeld veldig bra! Talk to me
Gjest Skya Skrevet 13. september 2006 #17 Skrevet 13. september 2006 Melophonia! Har bare hørt denne ene låta, men den er til gjengjeld veldig bra! Talk to me ← Takk for tipset! På Urørt ligger det mange perler, bare man gidder å lete.
Gjest Alf Kaida Skrevet 13. september 2006 #18 Skrevet 13. september 2006 (endret) Halvkjente: Monica Nordli Tønes (Æg æ bonde, æg æ fydde på traktor) Inger Marie Gundersen Onkel Tuka Endret 13. september 2006 av Carl I Helvete
Gjest Anneli Skrevet 13. september 2006 #19 Skrevet 13. september 2006 Noen artister som synger på norsk: Gåte Liv Kristine De Lillos Vamp Seigmenn Noen norske band/artister som synger på engelsk: Natalie Nordnes Julian Berntzen Big Bang Sissy Wish Magnet Thomas Dybdahl Madrugada Motorpsycho Ane Brun Kings of Convenience Serena Maneesh Sondre Lerche Röyksopp Animal Alpha Marit Larsen Bertine Zetlitz Bel Canto Secret Garden Jaja, er vel mange som har funnet disse norske artistene... men jeg nevner de nå likevel!
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 21. september 2006 #20 Skrevet 21. september 2006 Norsk på engelsk: (Herlige, herlige) Magnus Eliassen The alexandria quartet (Vokalisten har også gitt ut cd på norsk med Haugesund popensemble) Miksha! (ahh) The Blackbirds Blind Archery Club Norsk på norsk: Daap (spiller en vakker blanding av salmer, gamle folketoner og kongolesiske rytmer!) Ogobor (søte rappende dovregutter!) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå