Gå til innhold

24 - 30

Anbefalte innlegg

Gjest trinelisedama
Skrevet

syns dere det er stor aldersforskjell på ei på 24 på en på 30?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Det er forøvrig 9 års forskjell mellom meg og samboeren min. Jeg var 20 pg han 29 da vi ble sammen for over 7 år siden.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Men for meg blir det noe annet om vi snakker om ei på 13 år og en på 20 år eller over... Men når en kommer i 18- og 20-årene synes jeg avstandene i alder virker mindre til de eldre selv om årsforskjellen er den samme.

Skrevet

Nei det er ikke stor forskjell synes jeg. Det er ti år mellom meg og mannen. Merkes ikke i det hele tatt, fordi han er så barnslig :ler:

Skrevet

Nei, absolutt ikkje. Den aldersforskjellen hadde eg knapt nok tenkt over trur eg.

Skrevet

Nei overhodet ikke, tviler på at noen vil heve et øyelokk over det.

Skrevet

Akkurat samme aldersforskjell mellom meg og hun der jeg er glad i. Vi fungerer generelt sett veldig bra sammen, og har ingen problemer med det.

Skrevet

Jeg er 23 og hu i svingen er 31. helt toppers!

Gjest Labellamia
Skrevet

Nei, det er 10 år mellom min samboer og meg, jeg er eldst og vi merker ikke noe til det. På noen områder kan sågar være mer voksen en meg.

Skrevet

7 år her. Møtte hverandre når jeg var 20 og han 27.

Ja, det er ”problemer” nå og da pga at vi er på ganske ulike stadier i livet med tanke på etablering, utdannelse (noe som ikke bedres av at jeg mistet flere år pga sykdom) osv, men alt i alt så går det seg til.

Skrevet

Nei, det er ikke for stor aldersforskjell, i teorien.

For det høres ikke ut som aldersforskjellen er for stor, men det kommer jo ann på dere som personer. Hvis den eldste av dere er veldig voksen og den yngste veldig barnslig kan det gå galt, men hvis dere er på ca samme nivå går det bedre.

Min første kjæreste var 7 år eldre enn meg, og vi møttes når jeg var 17 ... Det gikk en stund, men ikke i lengden. Men jeg tror dere har bedre prognoser:)

Skrevet

Nei det var inger forskjell å snakke om suntes jeg. Jeg og sambo traff hver andre da vi var hebholdsvis 23 og 30. nå er vi 26 og 33 med det føles som om vi er jevnaldrende, faktisk skulle man tro at han er det eldste i mansge situasjoner.

Skrevet

Nei, akkurat passe, syns jeg.

Jeg ble sammen med min samboer da jeg var 25 og han 33. Jeg gikk noen runder med meg selv, fordi jeg syntes han var gammel (grøss og gru - han var allerede konfirmert da jeg begynte på skolen, og da jeg var russ var han allerede ferdig med hovedfag på universitetet!), men vi datet en periode (dvs. vi bodde 60 mil unna hverandre, så det ble mye MSN og dating, hvor jeg overnattet :ler: ), og etter et par måneder reiste vi på ferie sammen, for å se om det var noe å satse på. Og etter det har vi hengt sammen som erterris.

Merker ikke aldersforskjellen i det hele tatt. Han er "ung til sinns", og vi er på samme linje både når det gjelder venner og fritidsinteresser.

Skrevet
Nei det var inger forskjell å snakke om suntes jeg. Jeg og sambo traff hver andre da vi var hebholdsvis 23 og 30. nå er vi 26 og 33 med det føles som om vi er jevnaldrende, faktisk skulle man tro at han er det eldste i mansge situasjoner.

Er det du som er eldst av dere?

Skrevet

Nei, sånn er det mellom kjæresten min og meg.

Og vi er unge, og har samme utsikter i livet.

For det er alt rundt som blir en belastning, om dere er på to plan i livet...

Skrevet

Synes ikke det er for stor forskjell. Bare stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...