Skyfri Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 jeg vurderer å velge skapfronter i såkalt hvit høyglans til mitt nye kjøkken. skapdørene ser da nesten lakkert ut, på en måte. veldig blanke og skinnende. er det noen som har erfaringer med slike fronter? jeg tenker på om de blir veldig "fingermerkede", om det ser stilig ut, eller om det blir litt for industri/sterilt/kaldt... fikk ikke sett det live i butikken fordi utstillingen ikke var klar enda. tenkte å kombinere det med en benkeplate i tre (eik), integrerte hvitevarer i stål. hva tror dere? er det kanskje bedre med et matt, hvitt kjøkken? usikker på dette, så jeg er takknemmelig for alle innspill.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Vi har hvit høyglans fronter, men valgte en annen farge på overskapene for ikke å få et for "sterilt" uttrykk som du nevner. Overskapene er i samme farge som benkeplaten. Er veldig fornøyd med dette, synes det er lett å holde rent, ingen problemer med fingermerker. For mye hvitt gir fort et "kjølig" rom, så det er lurt å kombinere med andre farger og kontraster for å få balanse.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 jeg vurderer å velge skapfronter i såkalt hvit høyglans til mitt nye kjøkken. skapdørene ser da nesten lakkert ut, på en måte. veldig blanke og skinnende. er det noen som har erfaringer med slike fronter? jeg tenker på om de blir veldig "fingermerkede", om det ser stilig ut, eller om det blir litt for industri/sterilt/kaldt... fikk ikke sett det live i butikken fordi utstillingen ikke var klar enda. tenkte å kombinere det med en benkeplate i tre (eik), integrerte hvitevarer i stål. hva tror dere? er det kanskje bedre med et matt, hvitt kjøkken? usikker på dette, så jeg er takknemmelig for alle innspill. ← Jeg har høyglans hvitt, og er kjempefornøyd. Kjøkkenet ser ikke sterilt ut i det hele tatt. Om et kjøkken ser sterilt ut, det kommer mer ann på resten synes jeg - fliser, håntak, benkeplata, hva slags stæsj du har på benken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå