Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes vi er for snar med å tilgi om alt skal være bra og glemt bare man har sittet i fengsel noen år.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #22 Skrevet 12. september 2006 Jeg synes vi er for snar med å tilgi om alt skal være bra og glemt bare man har sittet i fengsel noen år. ← Det er da ikke din oppgave å dømme andre!
Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Det er da ikke din oppgave å dømme andre! ← Nei det er det ikke. Han er dømt i en domstol og funnet skyldig. Men min mening har jeg rett til å ha.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #24 Skrevet 12. september 2006 Nei det er det ikke. Han er dømt i en domstol og funnet skyldig. Men min mening har jeg rett til å ha. ← Og har sonet sin dom!
Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Og har sonet sin dom! ← Javisst. Han har sonet sin dom som retten har pålagt ham. Men like fullt mener jeg at han slipper for lett unna.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #26 Skrevet 12. september 2006 Javisst. Han har sonet sin dom som retten har pålagt ham. Men like fullt mener jeg at han slipper for lett unna. ← Fortsatt ikke din jobb å straffe ham for det!
Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #27 Skrevet 12. september 2006 Fortsatt ikke din jobb å straffe ham for det! ← Jeg har da ikke sagt et ord om at jeg skal straffe noen. Jeg har sagt at jeg hadde store problemer med å forholde meg til ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå