Gå til innhold

Hundeburet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker bur til hund inne, hva har dere inni buret (i tillegg til hunden såklart)? Hundemadrass, tepper, leker? Og hva slags vannskål har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en tykk madrass, men den har han selv bitt i fillebiter, så inntil vi finner en som er bedre, har han nå tre store håndklær i bunnen av buret. Ellers ingenting, og vannskål kun hvis han stenges inne der. Vi har en type du skrur fast i buret, i metall.

Skrevet

Noen gamle dynetrekk/laken. Ser ikke poenget med noe dyrere, laknene kan vaskes.

Buret står nesten bestandig åpent, og om det er lukket er det kun den lille stunden det tar meg å støvsuge. Bruker derfor ikke vannskål i buret.

Skrevet

et ullpledd og et lite pledd av teddystoff, madrassen gravde han hull i så den kastet vi ut.

buret er åpent, så vi bruker ikke vannskål.

lekene har han i en egen lekekasse under et bord.

Skrevet

Jeg har skåret opp en gammel dyne i fire deler, og sydd igjen de åpne kantene. Disse delene har jeg både i bilburene og i buret inne. De kan lett vaskes, og er greie å ta med til besøk og sånt. Må bare passe på å alltid ha en som er nyvasket, så går det greit. :)

Hundene er aldri i bur lenge, og om nettene sover de på eget rom med seng og kurv.

Leyla.

Skrevet

vi bruker gamle babydyner. det er helt topp, vi slapp å kjøpe noe nytt, de er lette og vaske, og har fin størrelse til buret.

Skrevet

Jeg har to fleecetepper i buret til min,og et ben til den. Siden buret er litt i minste laget har jeg ikke plass til skåler der,så den har vannflaske på utsiden av veggen på buret(sånn som kaniner har), bare i mye større størrelse.hun synds den er kjempe morsom å drikke av :ler:

(har en liten hund altså...)

Skrevet

Jeg brukte en tykk madrass med membran-trekk. Vanlig vannskål i stål, og en eller flere leker å tygge på.

Skrevet

Har ikke bur inne. Der ligger den på en gammel babydyne.

Ute i hundegården har den hundehus (isolert både gulv, vegger og tak), der har den en "HellyHansen hundemadrass" med en fillerye og et ullteppe over, + en stor dyne ("voksen-dyne" som dekker både bunnen og oppover veggene) om vinteren.

Den går fritt ut og inn av huset (som altså står i hundegården), så vannskålen står i hundegården.

Skrevet

ugla; det høres fint ut. vi vurderer å bygge hundegård. noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...