Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: Ok, jeg har et rart spm her.. Har du en mobil som viser smileyer? Hvilke merke er det? (ikke bare : ), men :) )
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja. Sony Ericsson.

Jepp! Sony Ericsson her også.

Skrevet

Det visste jeg, faktisk. :ler: Men takk for svar. Dere vet ikke om noen andre mobilen som har samme funksjonen?

Skrevet

Jeg har Nokia (6101) - den viser også smileyer og ikke bare tegnene :)

Skrevet

både nokia og s.e viser smileys (trodde alle gjorde det jeg?), men om du har s.e og sender en mld med smileys til en med nokia vil nokiaen vise tegn. og omvendt.

Skrevet

Min gamle SE gjorde det ja! Sukk, også var det en grønning som tok glad-gammelmannhopp! Jeg savner!

Skrevet

Har disse mobilene også muligheten til å vise bilder når en person ringer eller sender meldinger?

Og starter de med stor bokstav etter hvert punktum i meldingene?

Jada, jeg vet, sære spm. :ler:

Skrevet
både nokia og s.e viser smileys (trodde alle gjorde det jeg?), men om du har s.e og sender en mld med smileys til en med nokia vil nokiaen vise tegn. og omvendt.

Dette stemmer ikke. Kjæresten min har nokia, jeg har sony ericsson. Både han og jeg får opp smileyer når vi sender meldinger til hverandre.

Skrevet
Dette stemmer ikke. Kjæresten min har nokia, jeg har sony ericsson. Både han og jeg får opp smileyer når vi sender meldinger til hverandre.

det var rart. jeg har nemlig s.e og sambo har nokia, han får ikke opp mine smileys?

Skrevet

Anyway, endte opp med å kjøpe Sony Ericsson W300i. :)

Skrevet

rettelse: sambo har nokia N73, den viser IKKE smileys/har ikke smileys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...