Gjest The-Boy Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei... Håper alle dere vakre piker på Kvinneguiden kan gi meg noen gode tips... Har tidligere benyttet Exuviance av og til - ikke superfornøyd - det funker fint liksom... Har Dere tips til gode og gjerne billige produkter - renseprodukter.... Har litt uren hud, men den er ganske fin - og av og til er det fint med litt ekstra fukt - da føles huden bedre... Har en spesiell Biotherm krem som er veldig god - den bruker jeg hovedsaklig etter at jeg har barbert meg - ellers kjenner jeg ikke direkte til om de har noen gode renseprodukter.... Gode tips mottas med takk...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Min kar bruker Dermalogica. Special cleansing gel og active moist. Nøytral lukt. Reisesettene koster ikke så mye og er drøye i bruk.
Gjest Blanca Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Produktene fra Dermalogica er ganske kjønnsnøytrale med tanke på både lukt og design. Special Cleansing Gel vil jeg tro vil passe bra til din hud. Broren min bruker produkter fra Zirk. Dette er produkter rettet mot menn, fint design med metall og enkle linjer også. Han har ca. lik hud som deg og han er fornøyd med disse produktene.
Morea Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Zirk har gode produkter ja. I tillegg, som det sies over her, er de litt mer "maskuline" mht innpakninga også. Sisheido er jo ikke billig akkurat, men har meget gode kremer for menn i alle fall. Bioterm også. Clarins som er et av de andre merkene som har satset veldig på manneprodukter har ikke mine guttevenner gitt meg tilbakemelding på...
Gjest Fruktfat Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 min har prøvd biotherm, dermalogica og decleor. decleor har en helt overlegen barberkrem, og er det merket han liker best, biotherm som nr 2. han nekter å bruke fukrighetskrem, så det går i rens og barbersaker. (kvinner og menn har forskjellig hud, og bør derfor ikke bruke samme produkter; dermalogica har en egen serie til menn.)
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 gå inn på strawberrynet.com og kjøp lancome eller biotherm. husk 200kr grensa.. Sambo bruker Biotherm Homme Detoxifying Cleanser, og er veldig fornøyd med den. Det kan høres ut som om huden din minner om hans, også.
Gjest The-Boy Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Takker for alle svar... Men en liten ting; L'Oreal har jo ganske nylig lansert en større og rimelig herreserie - som finnes i diverse dagligvare handler - er dette som gift for huden? Er typisk blå/orange emballasje...
Gjest Lanyah Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg ville heller brukt penger på produkter som er av bedre kvalitet.
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Matis har en kjempefin linje for menn, også MD har for menn.
Krista83 Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Min sambo bruker en clinique krem, veldig fornøyd med den han hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå