Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL forrige tirsdag, altså for ei uke siden i morgen. Siden fredag har jeg hatt murringer og stikkinger i underlivet. Enkelte ganger stikker det så jeg bråtar meg og holder meg for. Kjennes ut som kraftige EL-smerter. Litt dumt når jeg sitter på komtoret til sjefen og på refleks bråtar meg nederst i magen :ler:

Lurer jo selvfølgelig på om det er noe på gang. Skjønner det ikke er lett å svare og uansett får jeg jo ikke vite noe sikkert før om ei uke. Andre som har opplevd noe sånt?

Har hatt slike stikkinger før men denne gangen er det verre, synes jeg. Eller jeg bare en symptom jeger??? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her er ikke for og skremme deg,men min forrige prøve periode så hadde jeg det sånn.Veldig stikking nederst i magen,altså eggestokkene.Tenkte at nå måtte jeg være gravid for sånne murringer hadde jeg ikke kjent før,,etter en uke så fikk jeg så kraftige magesmerter at jeg ble liggende i fosterstilling,,det gikk over etter en time,og siden vi da var på bryllups reise i Brasil så gikk jeg ikke til noe lege.Etter 5-6 dager så kom mensen og det som kom ut da var ikke noe hyggelig,så det har nok vært ett eller annet der,men som ikke kom til å bli noe,,

det jeg vil fram til er at jeg tror ikke det skal være sånn at man har sånne stikkinger,jeg hadde eggløsning fredag,og har faktisk begynt å få samme symptomene igjen,så jeg skal ringe legen min ii morgen.

vil bare si fra at det kan være noe ulumske greier siden du sier at det er såpass at du må holde deg for magen,men jeg krysser alle fingre og håper du er gravid og at alt går bra med deg :klem:

Skrevet

Huff, det er jo kjedelig hvis det er sånn.... Men det er ikke vondt så jeg går og holder meg for magen. Bare at det stikker så brått at jeg bråtar på magen men så går det like fort over igjen.

Det er vel ikke annet enn å vente å se....

Skrevet

alt er nok helt sikkert iorden,,ønsker deg uansett masse masse lykke til :klem:

Skrevet

Enig med Mirage - jeg fikk også slike smerter rundt halvannen uke før forventa mens. Trodde det var smerter, men i ettertid har jeg skjønt det var "festesmerter".

Håper og x'er fingre for deg smile :-D

Skrevet

:hoppe:

Nå kjenner jeg at jeg blir veldig glad, men skal prøve å ikke ta helt av. :sjenert: Smertene har gitt seg veldig i dag. Og nå stikker det heller litt i brystene. Men det gjenstår å se dette her, eller om det bare er oppspinn fra min side.

*spent*

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg blir veldig glad, men skal prøve å ikke ta helt av. :sjenert: Smertene har gitt seg veldig i dag. Og nå stikker det heller litt i brystene. Men det gjenstår å se dette her, eller om det bare er oppspinn fra min side.

*spent*

Skrevet

Fant jo den supre lista over symptomer som jeg la i det andre temaet!! GØY!!!

Skrevet
Fant jo den supre lista over symptomer som jeg la i det andre temaet!! GØY!!!

Er så koselig å se entusiasmen din :klem:

Skrevet
Er så koselig å se entusiasmen din :klem:

Takk!! Synes dette er helt vanvittig spennende. En ny reise vi ikke helt aner utfallet av ;) Men så får vi se hvordan det går med denne mnd da ;)

Skrevet

Takk!!! :hoppe:

Ja jeg var vel rimelig sikker etter alle disse symptomene! (hadde flere enn dette!!)

Skrevet (endret)

Gratulerer smile!!!!!er såå glad på dine vegne!!!! :klem:

ps,,hva slags andre symptomer hadde du?

Endret av LindaL
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

HURRA for Smile!

Gratulerer så masse! Dette var utrolig gøy

• 3 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har også hatt murringer og stikkinger i underlivet nå i en uke. Jeg er i tillegg kvalm og uvel.

Dette er noe jeg ikke har følt før.

Det er ikke sånn kjempevondt, bare veldig ubehagelig.

Hva kan det være for noe?

Jeg håper jo selvfølgelig på at jeg kan være gravid:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er litt "uggen" selv også. En uke siden positiv eggløsningstest i dag. I morges våkna jeg av kvalme, brystene er meloner og veldig ømme. Bruker mange ganger å ha litt ømme pupper mellom eggløsning og mens men denne gangen tar det jo helt av. Er liksom oppblåst og underlig i magen å har forsåvidt vært det ett par dager. Er på første runde med pergo så lurer på om det er det som er årsaken. Hadde helt sinnsyke eggløsningssmerter denne gangen så vet jo ikke helt om det er pergoen som tuller med meg. Skulle ønske det fantes en GT man kunne ta etter f.eks 5 dager :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...