Gå til innhold

Bryllupssuite i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal gifte meg like utenfor Oslo, og planlegger å overnatte i Oslo. Vet at det er et utall hoteller i Oslo, men er det noen som kan anbefale et sted med fin bryllupssuite som ikke er alt for dyr???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen hoteller å anbefale deg, men jeg tenke jeg skulle fortelle deg hva jeg gjorde..

Jeg sendte en mail til de aktuelle hotellene , hvor jeg spurte hva de hadde å tilby og til hvilken pris. Hadde da på forhånd en liten formening om standard osv.

Veldig grei måte å gjøre det på!

K.

Skrevet

Nå er det ikke mange hoteller som har egne bryllupssuiter, så de benytter alternativt business suiter, kongesuiter etc til dette formål. Dette regner jeg med gjelder alle de større hotellene i byen (Plaza, Royal Christiania, Grand, Continental og SAS hotellet).

Jeg vet at på Clarion Royal Christiania Hotel har de både business suiter, en kongesuite, en borgemester suite og en guvernør suite (de 3 sistnevnte er på 2 etg). I tillegg har de en ny suite som heter Christiania suiten (som visstnok skal være ganske lekker). I samme sjanger som de 3 forannevnte.

Jeg ville ringt salgsavdelingen og bedt om å få en liten omvisning så vet du ihvertfall hva du får for pengene.

Lykke til!

Skrevet

Vi fikk en business-suite til tusenlappen tror jeg - på Royal Christiania. de stelte nydelig vakkert med oss, rosenblader på sengen, champagne på rommet, frukt - full frokost med egg og bacon etc på morgenen.

Det er et hyggelig hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...