Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Var i Oslo denne helgen for første gang på seks år. La da merke til sossete bærumsblære jenter med kjempe vide bukser, hvite sko og det ene buksebeinet oppi en hvit tennis sokk, mens det andre buksebeinet hang slik det normalt skal henge (bortsett fra at bukse var 4 nummer for stor). Skal dette være fint? -Kult? Syns rett og slett det ser idiotisk ut!!!!!!!!!!!!!!!! Måtte få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Høres ikke ut som at de så så smarte ut! Endret 11. september 2006 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Nei de gjorde ikke det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg trasker rundt i Bærum hver dag og har aldri møtt noen med den påkledningen, ditt forumtroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Troll eller ikke... Jeg så mange slike denne helgen. Men trender er jo som baken...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Delt i to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 Eller kanskje de ikke var fra Bærum, men fra et annet sted på landet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #8 Del Skrevet 11. september 2006 Det jeg reagerte på da jeg var i Oslo og Stockholm var at det var så mange blondiner der! Falske eller ekte I don't know. I flere butikker jeg var innom var jeg den eneste brunetten! Følte meg rar som ikke var blond. Sånn er det ikke i småbyer/bygder jeg har vært/bodd i. Merkelig byfenomen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #9 Del Skrevet 11. september 2006 Det der med tennissokker og joggebuksa oppi har jeg sett mange av også: ikke spesiellt vakkert nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #10 Del Skrevet 11. september 2006 hmm, jeg er bonde i byen, men har aldri sett disse bærtene du prater om. Men mange uheldige motevalg er absolutt å observere i oslos gater i helgene Det som irriterer meg er disse båndene gutta knyter rundt hodet. Grusomt, og et fenomen jeg kun har observert i Oslo. Skjerpings gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. september 2006 #11 Del Skrevet 11. september 2006 Du var i Oslo, hvordan vet du at alle disse var fra nabokommunen? har aldri sett slikt jeg, og jeg er i Oslo relativt ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 11. september 2006 #12 Del Skrevet 11. september 2006 At du kan være så sikker på at de var fra Bærum skjønner jeg ikke, ettersom du var i Oslo... De kan jo ha vært fra Frogner i Oslo f.eks? :klø: ellers; jeg har bare sett dette på EN person jeg da, og det var en svart hip-hop-artist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #13 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har sett mange av desse, og jeg har bodd i Bærum. Aldri mer sier jeg, takler ikke å sitte på bussen hver en dag og høre samtalene de har med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. september 2006 #14 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg har sett mange av desse, og jeg har bodd i Bærum. Aldri mer sier jeg, takler ikke å sitte på bussen hver en dag og høre samtalene de har med hverandre. ← Ja, tenåringer er ikke alltid kjent for å være så smarte, uansett hvor i landet de kommer fra. Du må være ganske sart, som m flytte fra et std pga tenåringers bussamtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #15 Del Skrevet 11. september 2006 Har jeg sagt det var bare derfor jeg flyttet? Nei. Jeg flyttet fordi jeg har jobb i Oslo som begynner så tidlig at i helgene kom jeg meg ikke inn. Men, jeg takler ikke å bo blandt alle desse sossene som virkelig sitter å prater den overfladiske praten sin på bussen. Jeg liker bedre å bo blandt litt mer blanda folk. Men så er det meg personlig da. Synst at Bærums ungdommen er noe for seg selv, har ikke sett noe så ekstremt som dem noen annen plass i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 11. september 2006 #16 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Det er ingen automatikk i at de var fra Bærum. Det er såpass mye rart som nu har emulert og kopiert den stilen at de kan ha vært fra Lørenskog for alt vi vet. Det du beskriver er i grunnen bare en litt stygg avart av Bærum/Fagerborg-stilen, som strengt tatt ikke er så populær. Endret 11. september 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #17 Del Skrevet 11. september 2006 Vel, det florerer ivertfall av dem i Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. september 2006 #18 Del Skrevet 11. september 2006 det er jo en skråblikk-tråd dette her, for det er åpenbart at ikke TS kan vite hvor de var ifra, men fikk et inntrykk av dem hvor de passet inn i gruppen "bærumblærum". ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 12. september 2006 #19 Del Skrevet 12. september 2006 det er jo en skråblikk-tråd dette her, for det er åpenbart at ikke TS kan vite hvor de var ifra, men fikk et inntrykk av dem hvor de passet inn i gruppen "bærumblærum". ok? ← Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. september 2006 #20 Del Skrevet 12. september 2006 høres ut som en stygg kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå