Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har visst en fetisj for støvletter. Lange, (les lårhøye), støvletter med høy deilig hæl. Det er ikke lenge siden jeg fant ut at dette tenner meg noe helt sinnsykt. Jeg blir rett og slett vår av å ta på meg støvletter. Og jeg blir ditto våt av at en mann tar på seg samme type støvletter... Sprøtt, men en ny dør har åpnet seg, og jeg bare nyter...

Videoannonse
Annonse
Gjest skosniffern
Skrevet

Helene sound like my kinda gal ;)

Tror jeg skal kjøpe røde satengstøvletter samt høye hæler....blir utrolig opphisset bare av å se de :sjenert::sjarmor:

Jeg bare MÅ lære å gå i de :/

Skrevet
Helene sound like my kinda gal ;)

Tror jeg skal kjøpe røde satengstøvletter samt høye hæler....blir utrolig opphisset bare av å se de :sjenert:  :sjarmor:

Jeg bare MÅ lære å gå i de :/

Ja, du MÅ lære deg å gå i dem. Og jeg synes godt at du kan poste et bilde av støvlettene, (helst når du har dem på deg!). :sjarmor:

Gjest skosniffern
Skrevet

*Ønsker Helene kunne pult meg* :sjarmor::overrasket:

Du hadde sikkert knullet vettet av meg :ironi:

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_andy_*
Skrevet
*følgemed*

jeg har selv denne fetish'n.

fortalte dama mi det denne uka her.

det var ikke noe problem sa hun. så nå skal jeg ha med meg bleier til hun i ferien.

=) gleder meg

ikke skamm dej over det. fins v?rre ting å bli tent av. eks: nekrofili, pedofili for å nevne ett par.

hilsen dl gutt1 på 19år

Gjest Stockinglover
Skrevet
Har gjentatt dette en del ganger her inne nå, men sier det gjerne igjen:

Min største fetisj er menn som har fetisjer. Mine største favoritter hva angår fetisjer hos menn er:

Menn som har fetisj på:

Strømper

Strømpeholdere

Korsett

Undertøy generelt

Støvletter

Føtter

Lakkerte tånegler

Lange, sorte hansker

Smykker og make-up

Negler (på hendene)

Femininitet

Hofter

Sko-dingling

Det var det jeg kom på i farta. Dess mer detaljer menn er opptatt av, dess bedre.

Ellers kan jeg bli stormkåt på sekunder ved plutselig observasjon cav noe vakkert maskulint innen disse kategoriene:

Kløft i ryggen

Underarmer

Velstelte hender/negler

Munnviker

Hjørnetenner

Blikk

...men jeg vet jo ikke om dette er fetisjer, da - det er jo liksom ikke noen "ting" - men heller detaljer av en mannskropp.

Nelle

P.S. Går gjerne inn i en detaljert diskusjon om strømper/føtter/negler osv. hvis noen er interessert (så lenge vi slipper å snakke om kunstige negler).

Gorgon: Hiv deg inn nå!! :sjarmor:

Hei Nelle,

Kanskje vi skulle dra i gang denne diskusjonen om strømper m.m. Først et spørsmål: Hva synes du om menn i strømper og sexy undertøy? Vet at en del jenter tenner på dette, mens andre får nærmest sure oppstøt.

Selv synes jeg jenter med lange, tynne mørk brune eller sorte strømper festet til korsett eller strømpeholder og gjerne en bitte lite minskjørt eller kjole over for å gjøre det litt ekstra spennende! Nederst sko med stiletthæler.

Stockinglover

Skrevet
Hei Nelle,

Kanskje vi skulle dra i gang denne diskusjonen om strømper m.m. Først et spørsmål: Hva synes du om menn i strømper og sexy undertøy? Vet at en del jenter tenner på dette, mens andre får nærmest sure oppstøt.

Selv synes jeg jenter med lange, tynne mørk brune eller sorte strømper festet til korsett eller strømpeholder og gjerne en bitte lite minskjørt eller kjole over for å gjøre det litt ekstra spennende! Nederst sko med stiletthæler.

Stockinglover

Vi har en felles fetisj som vi får full utbytte av ved at hun tar på seg en strap-on og er mann, mens jeg tar på meg dameundertøy. Om noen ler, le høyt - vi har det også gøy!

Gjest Stockinglover
Skrevet
Vi har en felles fetisj som vi får full utbytte av ved at hun tar på seg en strap-on og er mann, mens jeg tar på meg dameundertøy. Om noen ler, le høyt - vi har det også gøy!

og det er jo det viktigste!

Skrevet

Uniformer. Helst Hærens mørke, men en fin feltuniform er veldig sexy... Den gamle battleuniformen også - fine manneromper blir bare helt åååååh i en slik...

GIG (Gutter I Gore-Tex).

Skrevet
Uniformer. Helst Hærens mørke, men en fin feltuniform er veldig sexy... Den gamle battleuniformen også - fine manneromper blir bare helt åååååh i en slik...

GIG (Gutter I Gore-Tex).

Jeg har to uniformer hjemme fra tiden i militæret og med kryssbanolær og hvite hansker med stiv hodepryd. Med noen kilo ekstra de siste årene spørs det hvor sexy det blir :skratte:

Skrevet
Jeg har to uniformer hjemme fra tiden i militæret og med kryssbanolær og hvite hansker med stiv hodepryd. Med noen kilo ekstra de siste årene spørs det hvor sexy det blir :skratte:

:skratte:

Min kjære har også hærens mørke og en battle hengende, dessverre måtte han levere inn feltuniformen da han slutta...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_john_*
Skrevet
Hva synes dere om trampling med sko/støvletter...hadde vært så pirrende å bli dominert :sjenert:

En annen fantasi er at hun kler meg om i damklær og forteller meg hvor fin hun synes jeg er & at jeg får lov til å kle meg i damklær så ofte jeg vil *drømmer*

....etterfulgt av deilig sengehygge :D

Dameundertøy er deilig.

Er en voksen mann som alltid har hatt en fetish for dameundertøy.

Har i senere tid skaffet meg masse deilig undertøy.Silketruser brystholdere og gammeldagse hofteholdere med stropper.

elsker å gå rundt i huset i fullt utstyr og føle underkjolen mot silkestrømpene,og en steinhard ereksjon stikende ut under hofteholderen.

Ville vært deilig å ha en kvinne å dele min fetish med

John

• 2 år senere...
Gjest Gammelklompen
Skrevet

Hey, en "konkurrent"!?! Trodde jeg var aleine... :sjenert:

Huppsann, jeg er 171 cm og 114,5 kg. Holder jeg mål? Jeg liker ellers å bli tvunget til å gå med korselett og damestrømper hele tiden. Det er bare helt hærlig :klemmer:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Min fetish er helt kroppsnære klær på både meg og partneren min.

- Åletrange / skinny jeans, jeg går alltid i pinetrange jeans!

- Trange skinnbukser og skinnskjoler.

- Trange svarte lakk bukser og overdeler.

- Åletrang catsuit i svart latex, har selv 3 stk som er "formsydd til min kropp".

Jeg er selv, syltynn og supertighte klær får jeg høre er hot på meg, men jeg tenner vilt på dette uavhengig av hva andre mener om passform m.m!

Skrevet

Vet ikke om det er en fetisj, men det er vanvittig deilig når man kjenner duften av en søt kvinne.... (parfyme plus kroppslukt = digg)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Selv har jeg fetish for bleier. Må si at dette virkelig ikke er lett. Ikke bare blir man mobbet og sett ned på hver eneste gang temaet kommer opp.

Når man får en ny dame, hva da? "Hei, ville bare si at jeg tenner enormt på å gå med bleier!"?! Nei, pris dere lykkelige for at dere har sluppet unna en slik fetish. For meg begynte det når jeg var veldig liten. Husker ikke riktig når, men var i barnehagen. Tenkte veldig på hvor deilig det skulle være å ta på en bleie. Etterhvert som puberteten kom ble det mer og mer seksuelle tanker med bleier. Meg i bleier kline med en dame. Damer i bleier. Sammen.. Sex.. Osv.

Noen ganger blir det sånn at man tenker man bare skulle vært singel. Gjort som man ville. Utrolig frustrerende å alltid være kåt, men ikke tørre å gjøre noe med det fordi en annen person er hjemme.

Som jeg sa, ingen vits å foreslå at dette er sykt osv, da virker du bare dum og uinformert. Er faktisk en veldig vanlig fetish. Dessverre er veldig mange i samme båt som meg som ønsker å bli kvitt den. Jeg ELSKER å gå med det, men tenker veldig ofte på hvor mye lettere livet mitt ville vært dersom jeg ikke tente på det.

Hilsen ulykkelig fetishist :(

Skrevet

Selv har jeg fetish for bleier. Må si at dette virkelig ikke er lett. Ikke bare blir man mobbet og sett ned på hver eneste gang temaet kommer opp.

Når man får en ny dame, hva da? "Hei, ville bare si at jeg tenner enormt på å gå med bleier!"?! Nei, pris dere lykkelige for at dere har sluppet unna en slik fetish. For meg begynte det når jeg var veldig liten. Husker ikke riktig når, men var i barnehagen. Tenkte veldig på hvor deilig det skulle være å ta på en bleie. Etterhvert som puberteten kom ble det mer og mer seksuelle tanker med bleier. Meg i bleier kline med en dame. Damer i bleier. Sammen.. Sex.. Osv.

Noen ganger blir det sånn at man tenker man bare skulle vært singel. Gjort som man ville. Utrolig frustrerende å alltid være kåt, men ikke tørre å gjøre noe med det fordi en annen person er hjemme.

Som jeg sa, ingen vits å foreslå at dette er sykt osv, da virker du bare dum og uinformert. Er faktisk en veldig vanlig fetish. Dessverre er veldig mange i samme båt som meg som ønsker å bli kvitt den. Jeg ELSKER å gå med det, men tenker veldig ofte på hvor mye lettere livet mitt ville vært dersom jeg ikke tente på det.

Hilsen ulykkelig fetishist :(

en bleie fetish oppstår når du er liten en såkalt utviklingsfetish dette skyldes pga. at du har hatt deilige hendelser mens du har brukt bleier, noe som har ført til at når du kommer i puberterten, så vil disse følelsene/tenningen oppstå på nytt. forskere er ikke enige om hvorfor enkelte får en utviklingsfetish, men mener at det kan ha en påvirking av tidligere sexuelle hendelser som du kan tilknytt med bleier fra da du var liten, gjerne under stell eller kos.

mvh

gjest

Skrevet

Dater en fyr som er så opptatt av rumpe, at enten jeg eller han skal bli tatt der. Det er jo ikke en fetisj, men heller en avhengighet? Han snakker ikke om annet. Kjører i en annen fil kanskje? Eller begge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...