Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg fetish for bleier. Må si at dette virkelig ikke er lett. Ikke bare blir man mobbet og sett ned på hver eneste gang temaet kommer opp.

Når man får en ny dame, hva da? "Hei, ville bare si at jeg tenner enormt på å gå med bleier!"?! Nei, pris dere lykkelige for at dere har sluppet unna en slik fetish. For meg begynte det når jeg var veldig liten. Husker ikke riktig når, men var i barnehagen. Tenkte veldig på hvor deilig det skulle være å ta på en bleie. Etterhvert som puberteten kom ble det mer og mer seksuelle tanker med bleier. Meg i bleier kline med en dame. Damer i bleier. Sammen.. Sex.. Osv.

Noen ganger blir det sånn at man tenker man bare skulle vært singel. Gjort som man ville. Utrolig frustrerende å alltid være kåt, men ikke tørre å gjøre noe med det fordi en annen person er hjemme.

Som jeg sa, ingen vits å foreslå at dette er sykt osv, da virker du bare dum og uinformert. Er faktisk en veldig vanlig fetish. Dessverre er veldig mange i samme båt som meg som ønsker å bli kvitt den. Jeg ELSKER å gå med det, men tenker veldig ofte på hvor mye lettere livet mitt ville vært dersom jeg ikke tente på det.

Hilsen ulykkelig fetishist :(

Skrevet (endret)
Selv har jeg fetish for bleier. Må si at dette virkelig ikke er lett. Ikke bare blir man mobbet og sett ned på hver eneste gang temaet kommer opp.

Når man får en ny dame, hva da? "Hei, ville bare si at jeg tenner enormt på å gå med bleier!"?! Nei, pris dere lykkelige for at dere har sluppet unna en slik fetish. For meg begynte det når jeg var veldig liten. Husker ikke riktig når, men var i barnehagen. Tenkte veldig på hvor deilig det skulle være å ta på en bleie. Etterhvert som puberteten kom ble det mer og mer seksuelle tanker med bleier. Meg i bleier kline med en dame. Damer i bleier. Sammen.. Sex.. Osv.

Noen ganger blir det sånn at man tenker man bare skulle vært singel. Gjort som man ville. Utrolig frustrerende å alltid være kåt, men ikke tørre å gjøre noe med det fordi en annen person er hjemme.

Som jeg sa, ingen vits å foreslå at dette er sykt osv, da virker du bare dum og uinformert. Er faktisk en veldig vanlig fetish. Dessverre er veldig mange i samme båt som meg som ønsker å bli kvitt den. Jeg ELSKER å gå med det, men tenker veldig ofte på hvor mye lettere livet mitt ville vært dersom jeg ikke tente på det.

Hilsen ulykkelig fetishist :(

Hvorfor ikke prøve å fortelle samboeren din om dette? Selv er jeg veldig enig med Nelle i at det å i det hele tatt få vite at "noe" tenner kjæresten min enormt er veldig veldig bra. Da har jeg muligheten til å overaske ham, sette ham litt ut av "spill" noen ganger. :sjarmor:

Bleier tenner ikke meg, men om samboeren min hadde fortalt meg noe slikt hadde jeg blitt veldig glad for tilliten. Og deretter begynt å tenke på hvordan jeg kunne inkludere dette i sexlivet vårt. ;)

Endret av Fibi
Skrevet

Selv har jeg vel ikke noen voldsomme fetisher... liker menn i uniform da.. :) Typen har fetish for støvletter, strømper og høye hæler, flaks han har meg da. :-D

Skrevet
Bleier tenner ikke meg, men om samboeren min hadde fortalt meg noe slikt hadde jeg blitt veldig glad for tilliten. Og deretter begynt å tenke på hvordan jeg kunne inkludere dette i sexlivet vårt. ;)

Høres veldig bra ut det du sier, men dessverre tenker ikke alle på samme måte som deg. Selv ville jeg nok også prøvd å dele min kjæres fetish på best mulig måte for henne.

Skrevet

Jeg har en litt syk fetisj, vet ikke helt om det kan kalles fetisj.

Men hvis jeg ser en film på tvn eller serie, eller noe. Hvor det er noen som blir voldtatt, blir jeg litt tent. Er ganske flau over dette.

Tror ikke jeg hadde tent på å bli det selv.

Skrevet

Kom på en ting til, som jeg heller ikke vet om kan kalles en fetisj.

Jeg tenner på følelsen av å måtte gå på do å tisse, bare hvis jeg må litt på do. Ikke voldsomt. Å onanere med den følelsen gir enda bedre orgasme...

Skrevet
Har gjentatt dette en del ganger her inne nå, men sier det gjerne igjen:

Min største fetisj er menn som har fetisjer. Mine største favoritter hva angår fetisjer hos menn er:

Menn som har fetisj på:

Strømper

Strømpeholdere

Korsett

Undertøy generelt

Støvletter

Føtter

Lakkerte tånegler

Lange, sorte hansker

Smykker og make-up

Negler (på hendene)

Femininitet

Hofter

Sko-dingling

Du tenner nok ikke på meg ;)

Men femininitet kan være så mangt. Blonder, smykker, mye makeup, lange manikyrerte negler gjør ikke susen her i gården. Jeg synes det blir for søtt og tilgjort. (Dog sier jeg ikke nei til et rollespill hvor hun er den snille og gudfryktige piken som egentlig bare drømmer om å bli tatt hardt bakfra oppetter veggen :sjarmor: )

Lange sorte hansker, korsett, strømpeholdere er mer i min bane. Det blir mer utfordrende og provoserende. Jada, det er tilgjort det også, men der vil jeg la meg narre...

Forsåvidt trenger det ikke være de vanlige sex-relaterte klærne/utstyret, jeg lar meg lure av det meste som er feminint. Det kan være uniformer av ymse slag (sykepleier, servitrise), afrikanske kjoler, sorte skinnbukser, etc. Det må bare ikke være for søtt og nusselig.

Skrevet

Jeg må spørre Nelle eller andre om en ting. Hva er skodingling? Og forøvrig...du har sikkert hørt om pølsene med lyd....i reklamen. Personlig synes jeg lyden av visse damestrømper er mer erotisk. Har du prøvd strømper i 100% nylon - formsydde uten stretch - de klassiske? Lyden...når leggene møtes...wow

Skrevet
Lange sorte hansker, korsett, strømpeholdere er mer i min bane.  Det blir mer utfordrende og provoserende.  Jada, det er tilgjort det også, men der vil jeg la meg narre...

Forsåvidt trenger det ikke være de vanlige sex-relaterte klærne/utstyret, jeg lar meg lure av det meste som er feminint.  Det kan være uniformer av ymse slag (sykepleier, servitrise), afrikanske kjoler, sorte skinnbukser, etc.  Det må bare ikke være for søtt og nusselig.

Høres ut som om du beskriver meg. :sjarmor:

Skrevet

Mener du virkelig det Fibi? For de fleste vil dette med bleier være så spesielt og sært at de ikke vil akseptere en slik fetish hos sin partner.

Skrevet
Jeg må spørre Nelle eller andre om en ting. Hva er skodingling? Og forøvrig...du har sikkert hørt om pølsene med lyd....i reklamen. Personlig synes jeg lyden av visse damestrømper er mer erotisk. Har du prøvd strømper i 100% nylon - formsydde uten stretch - de klassiske? Lyden...når leggene møtes...wow

Skodingling er når man tenner på damer som dingler med skoene - du vet, den bevegelsen som damer gjør hvis de f.eks går med pumps om sommeren og lar helen liksom glippe ut av skoen - enten som en anti-rastløs bevegelse (på samme måte som menn sitter og rister fort med bena) eller bare for å få avkjølt føttene litt/få litt luft inn i skoen/under føttene. Særlig på kafè sitter damer og dingler sånn med skoene. Jeg fikk vite her inne en gang at dette var en greie for mange gutter og at de tente på det.

Skrevet
For de fleste vil dette med bleier være så spesielt og sært at de ikke vil akseptere en slik fetish hos sin partner.

Akseptere? Tror du det bare er å skru av en bryter og så bli kvitt en fetisj? Ville du heller vært i et forhold hvor du visste at partneren din var ulykkelig bare fordi du ikke "aksepterte" fetisjen hans?

Skrevet
Akseptere? Tror du det bare er å skru av en bryter og så bli kvitt en fetisj? Ville du heller vært i et forhold hvor du visste at partneren din var ulykkelig bare fordi du ikke "aksepterte" fetisjen hans?

Tror du det bare er å skru på en bryter også aksepterer man din partners fetish? Bleier er for de aller fleste forbundet med noe barn bruker, og er så langt fra noe folk tenner på eller ønsker å blande inn i sexlivet sitt. Ja det er synd på den personen som ikke får leve ut sin fetish om den er av en uskyldig art, men man kan ikke forvente at andre mennesker skal akseptere og ta del i fetisjen.
Gjest Labellamia
Skrevet
Jaaaaa :hoppe:  :rodme:

:sikle: Jaaaaaaaaaaa helst rett fra en jobb også, litt skitne og sexy :hoppe:

Gjest Labellamia
Skrevet
:sikle: Jaaaaaaaaaaa helst rett fra en jobb også, litt skitne og sexy :hoppe:

Brannmenn altså :sjarmor:

Skrevet
men man kan ikke forvente at andre mennesker skal akseptere og ta del i fetisjen.

Akesptere - jo, fra en person man elsker syns jeg det.

Ta del i - nei, der har du rett.

Skrevet
Jeg har en litt syk fetisj, vet ikke helt om det kan kalles fetisj.

Men hvis jeg ser en film på tvn eller serie, eller noe. Hvor det er noen som blir voldtatt, blir jeg litt tent. Er ganske flau over dette.

Tror ikke jeg hadde tent på å bli det selv.

Tror det er veldig mange damer som fantaserer om nettopp dette.

Så nei, ikke syk ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Neivel???

Spør Åsa som er gift med Espen Benestad....................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...