Gå til innhold

Fetisj

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke fetisjer har du?

Og da tenker jeg ikke bare på ting man tenner på, som f.eks. sexy overarmer osv, men en ordentlig fetisj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kvinneføtter. det er min eneste fetish. jeg er 30 år og mann.

Skrevet

Har gjentatt dette en del ganger her inne nå, men sier det gjerne igjen:

Min største fetisj er menn som har fetisjer. Mine største favoritter hva angår fetisjer hos menn er:

Menn som har fetisj på:

Strømper

Strømpeholdere

Korsett

Undertøy generelt

Støvletter

Føtter

Lakkerte tånegler

Lange, sorte hansker

Smykker og make-up

Negler (på hendene)

Femininitet

Hofter

Sko-dingling

Det var det jeg kom på i farta. Dess mer detaljer menn er opptatt av, dess bedre.

Ellers kan jeg bli stormkåt på sekunder ved plutselig observasjon cav noe vakkert maskulint innen disse kategoriene:

Kløft i ryggen

Underarmer

Velstelte hender/negler

Munnviker

Hjørnetenner

Blikk

...men jeg vet jo ikke om dette er fetisjer, da - det er jo liksom ikke noen "ting" - men heller detaljer av en mannskropp.

Nelle

P.S. Går gjerne inn i en detaljert diskusjon om strømper/føtter/negler osv. hvis noen er interessert (så lenge vi slipper å snakke om kunstige negler).

Gorgon: Hiv deg inn nå!! :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

...men jeg vet jo ikke om dette er fetisjer, da - det er jo liksom ikke noen "ting" - men heller detaljer av en mannskropp.

Jeg ser da ikke på blikk og fine armer som fetisj.

Skrevet
Jeg ser da ikke på blikk og fine armer som fetisj.

Men hva med kløft i ryggen, munnviker og hjørnetenner?

Hvis ikke blikk og armer er fetisj, så er ikke kløft, munnviker og hjørnetenner det heller? Og da kan heller ikke hofter (hos kvinner) være en fetisj for menn.

Nelle :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men hva med kløft i ryggen, munnviker og hjørnetenner?

Hvis ikke blikk og armer er fetisj, så er ikke kløft, munnviker og hjørnetenner det heller? Og da kan heller ikke hofter (hos kvinner) være en fetisj for menn.

Nelle  :ler:

:klø: Nei, dette var vanskelig.

Skrevet

Menn i uniform, men det må være røffe uniformer :wow:

Skrevet
Menn i uniform, men det må være røffe uniformer :wow:

Brannmann!!! :sjarmor:

Skrevet
:klø: Nei, dette var vanskelig.

Jeg tror kanskje vi kan si at kroppsdeler ikke er fetisjer - men vi kan kalle det "noe vi tenner på".

Hva tror du om det? :ler:

Gjest Gjest_alma_*
Skrevet

min fetisj er store, feite menn :sjenert: ikke "kraftige", "lubne" eller "runde" men skikkelig tjukke og feite! :) nam

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tror kanskje vi kan si at kroppsdeler ikke er fetisjer - men vi kan kalle det "noe vi tenner på".

Hva tror du om det?  :ler:

Nja, kanskje det. Ifølge ordboka er en fetisjist en som tenner på objekter, men hva er et objekt? Jeg har jo hørt om fotfetisjisme, men aldri noen som har sagt de har penisfetisjisme. :klø: Er det fordi det er opplagt at penisen trigger det seksuelle hos oss, men at det bare er noen som tenner på føtter?

Skrevet

Jeg tenner på å gå med bleier jeg, ikke det å være en baby og kle seg og oppføre seg som en baby, men bare då å ha på seg en myk tykk bleie.

Skrevet
Jeg tenner på å gå med bleier jeg, ikke det å være en baby og kle seg og oppføre seg som en baby, men bare då å ha på seg en myk tykk bleie.

Hehhe, det der har jeg hørt om før :P Det er like gøy hver gang!!

En fetish er når man tenner på en livløs ting... Latex, strømper, sko osv osv.... Jeg tror ikke at å like føtter er en fetish, siden det er en del av kroppen, akkurat som pupper og rumper, det er vel heller bare preferangser vil jeg tippe.

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Har gjentatt dette en del ganger her inne nå, men sier det gjerne igjen:

Min største fetisj er menn som har fetisjer. Mine største favoritter hva angår fetisjer hos menn er:

Menn som har fetisj på:

Strømper

Strømpeholdere

Korsett

Undertøy generelt

Støvletter

Føtter

Lakkerte tånegler

Lange, sorte hansker

Smykker og make-up

Negler (på hendene)

Femininitet

Hofter

Sko-dingling

Det var det jeg kom på i farta. Dess mer detaljer menn er opptatt av, dess bedre.

Ellers kan jeg bli stormkåt på sekunder ved plutselig observasjon cav noe vakkert maskulint innen disse kategoriene:

Kløft i ryggen

Underarmer

Velstelte hender/negler

Munnviker

Hjørnetenner

Blikk

Nelle

P.S. Går gjerne inn i en detaljert diskusjon om strømper/føtter/negler osv. hvis noen er interessert (så lenge vi slipper å snakke om kunstige negler).

Gorgon: Hiv deg inn nå!!  :sjarmor:

Hello darling, skulle gjerne gjort det men tidsklemma har rammet meg så det hyler her. Kommer sterkere tilbake senere, skal bare gi deg en

:dagens-rose: og en :hjerter: for denne uttalelsen, som er helt superb:

Siterer deg Nelle: "Min største fetisj er menn som har fetisjer.". Den er bare helt konge!

Skrevet
Hehhe, det der har jeg hørt om før :P Det er like gøy hver gang!!

En fetish er når man tenner på en livløs ting... Latex, strømper, sko osv osv.... Jeg tror ikke at å like føtter er en fetish, siden det er en del av kroppen, akkurat som pupper og rumper, det er vel heller bare preferangser vil jeg tippe.

det går da an å ha en fetisj for føtter...

Skrevet

Men hvis man kan ha en fetisj for føtter - kan man ikke også ha en fetisj for ryggkløft og sånn da?

:klø:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Men hvis man kan ha en fetisj for føtter - kan man ikke også ha en fetisj for ryggkløft og sånn da?

:klø:

Tror kanskje vi skal skille mellom begrepene fetisj og det å tenne på......

En fetisj er betinget for seksuell tilfredsstillelse, noe en person må ha liksom.

Det å tenne på noe er vel mer sånn bidrag på veien mot nytelse..... om dere skjønner meg.

Skrevet (endret)

Hvis du slår opp Fetish, så er beskrivelsen at man tenner på livløse objekter... Leste du ikke det jeg skreiv (som du faktisk svarte på :P)??

Føtter er ikke livløse objekter, derfor kan det ikke være en fetish!

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du kan ha svart på innlegget mitt, uten å faktisk ha lest det...

Endret av Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...