Gå til innhold

Ståklitt?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yessda. Alltid hyggelig med en Yme i en tråd man helst ikke vil se trynet hans i.

Skrevet

Towelie, det spruter vel ikke ut av klitten? Det er vel borte ved skjedeåpningen? Eller?

Skrevet

Nei, det spruter ut av tissehullet når en får sprutorgasme! Bare at det ikke er tiss som kommer ut (noe jeg fant ut etterpå :ler:)

Skrevet

Aha, ut av tissehullet ja.....

hva var det som kom ut? det lurer jeg ille på kan du tro. Og så vil jeg ha resept en / framgangsmåten på sånn orgasme takk!

Skrevet
Aha, ut av tissehullet ja.....

hva var det som kom ut? det lurer jeg ille på kan du tro. Og så vil jeg ha resept en / framgangsmåten på sånn orgasme takk!

Det som kommer ut er en blanding av sekreter og urinstoff. Sammensetningen er forskjellig fra kvinne til kvinne og fra gang til gang. Det er en klar væske som kan smake søtt eller beskt.

Hvis du klarer å få vaginal orgasme, er du nesten der. Bruk lang tid på å varme opp. La deg gjerne komme nesten til toppen et par ganger, men ikke over. Bruk dildo til å presse på g-punktet eller få typen din til å ta deg i en stilling hvor han stimulerer g-punktet (f. eks. bakfra eller forfra med bena dine på skuldrene hans). Når det er like før det går for deg, kjenner du at du må tisse. Da skal du ikke holde igjen, men slappe av i tissemuskelen...

Jeg har bare truffet en dame som klarte det relativt jevnlig.

Skrevet

Jeg så et program om dette. Penis og klit har samme følelse. Så klart man får blodtiltrømning i klitten. Samme som penisen.

Husk at menn hadde klitt en gang også. Men den utviklet seg til en penis etterhvert (i mors liv). Og leppene utviklet seg til baller.

Skrevet

Alle jenter HAR ståklitt når de er opphisset. Det gjelder enten den kan ses, eller ikke ses. Hvorvidt man velger å kalle det ståklitt eller ikke får bli opp til hver og en da, men i prinsippet er dette det som skjer og er pr. definisjon korrekt.

Skrevet

Det er en vesensforskjell mellom klitoris og penis ifbm. orgasme. Mens penis er størst ved utløsning, trekker klitoris seg inn i folden litt før det går for henne. Blodtilstrømning og fordeling er i det hele tatt mye mer kompleks i skjeden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...