Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er dette noe som faktisk finnes, eller er det bare en vulgær motsetning rødstrømpene har funnet på fordi kvinner og menn er like osv? Svar! :-D
Ginen Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Den blir jo større da, så tatt størrelsen i betraktning, så kan den vel stå den også??
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Okai, og hvor lenge kan dette vare?
Ginen Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 tja, hvor lang tid pleier du å være kåt?
Gjest Elfrida Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg har hørt/lest at det er omtrent like mye blodtilstrømming til en kvinnes underliv ved kåthet som det er til en manns. Forskjellen er at vi ikke har et like stort svamplegeme som kan blir stivt, så det fordeler seg i hele underlivet, inkludert klitten (som i likhet med penis er et svamplegeme, og kan 'stå').
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Jeg visste jeg skulle logget meg ut Er ikke kåt, men natt til i går var jeg frustrert av hvitvin og timene gikk og jeg fant ut etter litt hoderegning at jeg hadde da hatt meg med vibratoren i 3 timer. I hele går hadde jeg etterskjelv og den forbaskade klitten jeg aldri fant før er veldig så synlig og ute på tur nå Trodde jeg skulle begynne å grine i går fordi den er så framtredene og vil ikke inn! Jeg har prøvd å tenke på alt mulig grøssende, men den vil ikke ta turen inn og tilbake til sitt usynlige seg igjen! Hva hjelper? Mer sex? Ingen sex? Jeg tør ikke noe
Gjest Elfrida Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Eh, jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner problemet?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 At jeg får kroniske etterskjelv av en orgasme som fant plass natt til søndag og har hatt konstant ståklitt i over et døgn som gjør en smule vondt nå Bøst problem når jeg tenker på det, ja. Tror ikke jeg tør å bruke den saken igjen :hår:
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ingen løsning på ditt problem annet enn å holde deg unna den neste uka Ellers så har jeg sett flere bilder av det jeg vil kalle ståklitt. En liten minipenis. Ikke som den erta vi andre har...
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 Alt er vondt å ta på uansett! bare jeg kommer nær, er det AU og når jeg ikke tar på den, er det som det stadiet rett før du kommer! Skrekkelig! Tror dere ikke det? Hadde sikkert gvært hyggelig alene, men på f.eks kafébesøk jeg skal på nå, er det litt galt!
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Du har rett rett og slett tatt den for langt i helga Har vært der. Ro og tid er det eneste som funker.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 Jeg har ingen løsning på ditt problem annet enn å holde deg unna den neste uka Ellers så har jeg sett flere bilder av det jeg vil kalle ståklitt. En liten minipenis. Ikke som den erta vi andre har... ← Det er ikke noe minipenis her, bare en synlig liten klump.. Får mensen til uka, så det vil ilallfall ikke være noe problem (der gikk planene om å lure til seg en gang før drittuka i vasken, gjorde de ikke?)
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Du har rett rett og slett tatt den for langt i helga Har vært der. Ro og tid er det eneste som funker. ← Japp! Mennesketiss fredag og gummitiss ble nå rett og slett for mye Skal ta dem, skal jeg!
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 Mensen kan være et herk Har en date til uka og er rimelig desperat... Og kommer da til å ha mensen.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Å huff! Men går det bra, skal dere vel ut igjen en dag du er plettfri :-)
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #17 Skrevet 11. september 2006 Jeg kan garantere at det går over ganske snart, du har sikkert ikke ståklitt i morgen. Så bør du kanskje unngå å ha deg med vibratoren så lenge neste gang. Fatter ikke hvordan du klarer det en gang jeg.
Yme Skrevet 11. september 2006 #18 Skrevet 11. september 2006 Hahahahaha, så jævli kult!!! Glad gutter slipper det der
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2006 #19 Skrevet 11. september 2006 Jeg kan garantere at det går over ganske snart, du har sikkert ikke ståklitt i morgen. Så bør du kanskje unngå å ha deg med vibratoren så lenge neste gang. Fatter ikke hvordan du klarer det en gang jeg. ← Jeg skulle få den til å sprute Men den ville bare ikke! Skjønner hvorfor gutter holder så lenge på fylla nå hihi! Nei, blir det noe sex på meg nå, blir det bare original innutkjøttpikksex! Det hørtes delikat ut
Yme Skrevet 11. september 2006 #20 Skrevet 11. september 2006 PS. Ikke glem at de dærre gummikukkene dine er giftige da, tæoli!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå