Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikke så lett for tida og det kom til syne i går. Gråt og gråt i flere timer :tristbla: Og i dag kommer resultatet, tett i nesa og fryktelig hovne øyne, i det jeg sto opp var øyelokkene nesten i en jevn bue UTover fra vippene og opp til brynet. Heldigvis har jeg fri i dag og slipper og gå ut... Er det bare jeg som reagerer sånn? Aldri sett noen andre bli så hovne, men mulig de som blir det gjør som meg og gjemmer seg så godt de kan .

Er det noen som har noen råd mot dette? Annet enn å få ryddet vekk grunnene til gråtinga selvfølgelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det hjelper å skylle øynene i litt saltvann (fra apoteket) når man har sluttet å gråte. Jeg blir også rød og hoven, men det varer sjelden til dagen etter, så det er ikke sikkert mitt tips hjelper deg.

Håper du får mindre å gråte over også selvsagt.

Skrevet

Legg kalde agurkskiver på øynene og ligg litt med. Etter det en øyegele (billig finner du på Bodyshop) som du kan ha i kjøleskapet så blir øynene "friskere".

Skrevet

Sånn har jeg vært flere ganger.

Du våkner opp om morgenen og øynene er bare så hovne.

Det jeg gjør da er å være nøye med sminken i håp om at det demper noe.

Så har jeg gått på jobb og latt som ingenting. Ingen har noen gang kommentert, men hva de har tenkt er en annen sak ;)

Skrevet

Kjenner til problemet, var sånn selv i helgen.

Kan ikke fatte hvor hoven jeg blir heller, får nesten ikke åpnet øynene i det hele tatt dagen etter.

Har desverre ingen gode tips til deg, men vit du ikke er alene om problemet. Og så håper jeg du får ordnet opp i grunnene til gråtingen! :klem:

Skrevet

Om jeg har grått skikkelig, så blir jeg og veldig hoven på øyelokkene ;)

Og det varer til neste dag ja.

Det eneste jeg innbiller meg at fungerer litt, er å holde en iskald klut over....

Ellers så er det bare en ting som må gå over av seg selv tror jeg...

Og ja, ikke vær så trist og gråt så mye :klem:

Skrevet

Tipsene over funker kanskje på småpuffy øyne, men jeg tror ikke man kan gjøre noe særlig med slike øyne som du har nå. Annet enn å vente til det går over av seg selv. Det bedrer seg nok utover kvelden, og til i morgen er du nok god som ny igjen.

Kjenner til den tilstanden der forresten, smertefullt er det jo også. Jeg har heller ikke sett noen andre ha hovne øyne, men det er jo ikke sikkert det er så mange som gråter i timesvis og går ut dagen etterpå...

Håper du får ordnet opp i det som får deg til å gråte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...