Gå til innhold

Noen å dele tanker med.........

Fremhevede innlegg

Gjest Tankefull
Skrevet

Jeg føler at "alle" har noen å dele tankene sine med..........

Bare ikke jeg :forvirret:

Enten man er singel eller i et forhold så tror jeg at de fleste ønsker noen å dele tanker og synspunkter med. Jeg tør ikke............jeg føler meg rar.........at mine synspunkter er rare............ Kommet inn i en ond sirkel som jeg ikke ksjønner hvordan jeg skal komme med ut av...........

Jeg går ¨på veggen av frustrasjon..........

Hva gjør dere? Har dere noen å dele med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mange av oss skriver dagbok her på KG, eller andre "anonyme" steder. Og så prater jeg med venner, og litt med mamma.

Skrevet

Hei Tankefull :)

Nei du er ikke rar...,isåfall er jeg også det ;) Det er ikke alt man vil snakke med de man kjenner om heller. Jeg har det ofte sånn. Derfor jeg logga meg inn her nå faktisk ;) . For å se etter noen som vil prate med meg om ting jeg ikke vil prate med kjæreste eller venner om...

Skrevet
Hei Tankefull :)

Nei du er ikke rar...,isåfall er jeg også det  ;) Det er ikke alt man vil snakke med de man kjenner om heller. Jeg har det ofte sånn. Derfor jeg logga meg inn her nå faktisk ;) . For å se etter noen som vil prate med meg om ting jeg ikke vil prate med kjæreste eller venner om...

Merkelig standpunkt du står for her egentlig fordi det jeg ser du er villig til å diskutere med "andre", fullstendig ukjente og dermed ignorante mennesker med hensyn til deg og ditt predikament er problemer som kunn kan løses ved å ha en dialog med h*n det gjelder!

Skrevet
Merkelig standpunkt du står for her egentlig fordi det jeg ser du er villig til å diskutere med "andre", fullstendig ukjente og dermed ignorante mennesker med hensyn til deg og ditt predikament er problemer som kunn kan løses ved å ha en dialog med h*n det gjelder!

Problemer vil jeg selvsagt ta opp med den/de det gjelder, men av og til kan det være greit å lufte sine frustrasjoner med "andre". Noen ganger lurer jeg jo på om det virkelig er et problem..., da kan det være nyttig å høre hva andre mener. Kan hende misforstår jeg, er for nærtagende osv.

Jeg er kanhende merkelig, jeg har aldri hatt særlig lett for å prate med folk. Det er vel derfor jeg er så glad i internettet som gir meg muligheten til å snakke med folk uten å egentlig gjøre det, om du skjønner hva jeg mener.

Sier ikke at dette er sunt, verken for meg eller for andre reserverte mennesker, men for noen av oss kan det være en vei ut av ensomheten. Bort fra det å føle oss "merkelige". Her inne er det alltids noen som syns jeg er "normal" ;) . (alle anførselstegn er bevisst plassert :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...