Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #21 Del Skrevet 12. september 2006 Chess Connect. Regninger på 2-400 kr måneden, siste måneder mer fordi jeg har vært borte og brukt telefonen mer. Hadde vel egentlig tenkt å skifte til et abonnement med billigere tellerskritt, så denne tråden er en bra påminnelse. Men jeg blir nok hos Chess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. september 2006 #22 Del Skrevet 12. september 2006 Chess Move, ca 120 kroner i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. september 2006 #23 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har også abbonement fra noextras.net, og har halvert telefonregningen. Varierer nå mellom 250-500 kr. per. mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2006 #24 Del Skrevet 12. september 2006 Har Chess Knock-out, regninga kommer på 150-200kr pr.mnd. Hadde Telenor Djuice nonstop før,lå da rundt 500kr pr.mnd. Har ikke fasttelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 12. september 2006 #25 Del Skrevet 12. september 2006 Chess Knock-Out. Har regninger på rundt 300 kr hver måned. Har hustelefon også, men kommer til å si den opp i og med at jeg bruker den veldig lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. september 2006 #26 Del Skrevet 12. september 2006 Regningene mine er på 435 kr i måneden med Netcom Youngtalk, SMSmania og telefonforsikring. Jeg sender en del meldinger da, men ringer sjeldent, kanskje for 50 kr i måneden siden jeg ringer gratis til sambo, mamma, pappa, storebroren min og dama hans.. Ikke rart Netcomfamilien lurte på hva slags familie vi var, der nesten ingen hadde samme etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiolen Skrevet 13. september 2006 #27 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har også netcom youngtalk, og bruker ikke mer enn de 200 i mnd. (men så har jeg trådløs familie, så det er gratis å ringe typen..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nallemaja Skrevet 13. september 2006 #28 Del Skrevet 13. september 2006 Bruker NetCom Young Talk og betaler 200kr imåneden,men bruker mindre. Saldo akkurat nå er 263 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*anne Skrevet 14. september 2006 #29 Del Skrevet 14. september 2006 noextras.net helt klart! Henger med på det tidligere svare her! Det funker som et kontantkort, du fyller på over nettet, så du har full kontroll! Og det er helt klart ett av de billigste! Dørselgere og selgere på gaten, må bare gi opp når jeg svarer jeg har det abonnementet! De vet hvor gunstig det er og at deres tilbud garantert ikke er bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 16. september 2006 #30 Del Skrevet 16. september 2006 noextras.net helt klart! Henger med på det tidligere svare her! Det funker som et kontantkort, du fyller på over nettet, så du har full kontroll! Og det er helt klart ett av de billigste! Dørselgere og selgere på gaten, må bare gi opp når jeg svarer jeg har det abonnementet! De vet hvor gunstig det er og at deres tilbud garantert ikke er bedre.. ← Selgere gir opp når jeg sier at jeg har chess king og, spesielt siden jeg har hatt det i flere år og det ikke lenger er mnd eller årsutgifter lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. september 2006 #31 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har Chess Knock Out og har vel rundt 400,- i telefonregning i mnd. Sender lite sms, og har ikke fasttelefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. september 2006 #32 Del Skrevet 19. september 2006 Har Djuice Magnum, har regninger på ca. 600-1000kr i mnd, har ikke hustelefon. Kommer til å bytte abonnement så snart bindingstiden er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå