Astarte Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Nylig passerte jeg en leilighet der nederste halvdel av vinduene var dekket av tykk, blank, grovt mønstret plastfolie. Hensikten var åpenbart å hindre innsyn uten å hindre at lys slipper inn. Jeg bor selv slik til at jeg har behov for å hindre innsyn, og en slik "vindusfolie" hadde vært et kjærkomment alternativ til gardiner. Er det noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Mange fargehandlere har på lager, eller de kan bestille til deg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Ikea har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 www.vakrevinduer.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 IKEA har ensom festes med såpevann, vi syntes den var litt vrien å feste. Har kjøpt en annen variant på en butikk som selger maling og tapet, den var mye bedre. Men husker såklart ikke hva butikken het... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #6 Del Skrevet 3. oktober 2006 En venninne av meg har brukt melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Del Skrevet 30. august 2007 Nylig passerte jeg en leilighet der nederste halvdel av vinduene var dekket av tykk, blank, grovt mønstret plastfolie. Hensikten var åpenbart å hindre innsyn uten å hindre at lys slipper inn. Jeg bor selv slik til at jeg har behov for å hindre innsyn, og en slik "vindusfolie" hadde vært et kjærkomment alternativ til gardiner. Er det noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe dette? Prøv Ganta.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_robert_* Skrevet 21. juni 2009 #8 Del Skrevet 21. juni 2009 Prøv Ganta.no For di som vil kjøpe vindusfolie, har Norsk Solfilmsenter di beste tilbudene. Du kan besøke dem på www.solfilmsenteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. juni 2009 #9 Del Skrevet 21. juni 2009 Maxbo Jernia vakrevinduer.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå