Gå til innhold

Hvordan rir man??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hmmm. Nå sitter jeg her og lurer litt på hva jeg egentlig skulle ha funnet på hvis jeg skulle fått jobben med å tilfredsstille 4 menn på en enste gang :o

Til tross for brukbar simultankapasitet, så ville jeg ha blitt ørlittegranne stressa, tror jeg. Dyktig, du, nattulv :wink: Også med tanke på at kvinner flest kanskje er bittelittegrann mer krevende enn menn, så...

Hvor i heiteste Wonderland finner man fire kvinner på en gang til å delta i en sånt opplegg?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nattulv

Med litt erfaring går jo det meste. Dessuten må man være innstilt på at både kjærlighet og sex er å lytte til ønskede signal og bare gi - egentlig ikke prioritere sin egen nytelse. Men den blir jo stor likevel ved å nyte andres glede.

Så stillingene er jo tips til andre som har lyst til å krydre litt.

Da jeg opplevde femkant, var jeg nok tatt inn til huldrefolket i berget det blå - det hele var jo en helt uvirkelig opplevelse. Ellers tror jeg det var noen voksne jenter som var på jentetur - da kan det jo ta helt av. En mann som kommer i nærheten av slike etter ett døgns oppildning - kan nok komme til å bli invitert med på det helt store.

Intet er som kjærlighet mellom kvinner - og noen ganger er den så voldsom at det blir litt til menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jaujaujau...jenter på tur...da kan det nok ta av, ja. Har vært med på slike turer, og vi blir som regel helt susete, fjollete og krampeaktiglatterhysteriske av rødvin. Og hvis det hadde dukket opp en nattulv med en stor stå, så tror jeg faktisk vi ville ha knipset den ned til normal tilstand, bjudat på litt rødvin og blunket pent og spurt søtt om han ville være så snill å tømme utedo'en for oss :wink:

Også hadde vi ledd oss ihjel igjen. Jeg har det med å holde meg rundt maven når jeg ler slik. Ikke fordi jeg er kåt altså, men fordi jeg bare bobler over. Er vel ikke voksen nok, kanskje? Kanskje, når vi blir riktig så voksne, så vil vi begynne å vise en sånn kjærlighet til hverandre vi venninnene :) . Hvor voksen er voksen, mon tro? Hehe. Lenge siden jeg har vært på jentetur, kjenner jeg. Du ville garantert ha havnet på låven. Uten fire kvinner. I mange år fremover. Så du var nok heldig, du, nattulv. Kjempeheldig.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som funker fint som F**n når jeg rir "frem-og-tilbake" er om jeg legger all vekt på knærne mine og lener meg tilbake slik at jeg får tak rundt anklene mine. Da stimuleres G-punktet mitt og jeg kommer raskt, og leeeeeenge...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som funker fint som F**n når jeg rir "frem-og-tilbake" er om jeg legger all vekt på knærne mine og lener meg tilbake slik at jeg får tak rundt anklene mine. Da stimuleres G-punktet mitt og jeg kommer raskt, og leeeeeenge...........

HVA....dette hørtes da sabla innviklet og anstrengende ut da.... :o ....klarer du virkelig å "ri"...lene deg tilbake og holde tak i anklene dine på en gang....???? :o ....er jeg helt på jordet eller...??? :oops: :roll:....har liksom mer enn nok med å "ri" jeg da.... :oops: :wink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Interresant forum dette her. Jeg liker veldig godt at jenta benytter seg av frem og tilbake-teknikken samtidig som hun legger seg framover slik at puppene dasker mot brystet mitt.

mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...