Kristian (71) Skrevet 15. januar 2003 #21 Del Skrevet 15. januar 2003 Helt enig med Kevin, tempo er overdrevet når det gjelder å bli ridd... det beste er faktisk når hun gjør i det laaaaange saaaaakte bevegelser og virkelig kniper og kjæler med staken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 000 Skrevet 15. januar 2003 #22 Del Skrevet 15. januar 2003 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. januar 2003 #23 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja Kjempebra!!! Glemte en detalj, som jeg husker nå, etter research i natt :oops: Dette med å ri i løse lufta funker helt kurant når du støtter en hånd mot mannemave. Noe som er helt oki i seg selv. Mannemave er snask! Av og til kan du t.o.m. støtte begge hender i snask mannemave. Det er jo ikke noe poeng i å demonstrere en trojka-dans (trojka-dans = armer i kryss foran brystkasse og fotarbeide på huk i "friluft", eller???) med mann under deg, heller akkurat. Også kom jeg til å tenke på en ting til, med det samme (tenker igrunnen masse i kveld)...Noen av gutta nevner dette med at pik* får frisk luft...Litt av sjarmen er at den ikke skal få luft, see? Prøv å sørge for at den holder seg innenfor slik at dette berømte vakuum-greia slår inn. Definitivt litt av sjarmen Fikk lyst å gjøre mer research nå. Egentlig kunne det ha vært gøy med omskolering til forsker-status. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. januar 2003 #24 Del Skrevet 15. januar 2003 Fikk lyst å gjøre mer research nå. Egentlig kunne det ha vært gøy med omskolering til forsker-status. Utnevner herved Maiken til forsker... Dr. Maiken... og ser med spenning frem til den ferdige rapporten av studiet: "Tusen og en måter å ri på" foreligger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. januar 2003 #25 Del Skrevet 15. januar 2003 Kjempeinspirert nå!!! Skal prøve sideveis i kveld. Rapport vil foreligge på et tidspunkt Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. januar 2003 #26 Del Skrevet 16. januar 2003 Gleder meg til rapporten foreligger, dr. Maiken... Synd du ikke tar med testpersoner herfra også.... ikke sant, Kristian....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 16. januar 2003 #27 Del Skrevet 16. januar 2003 Sideveis var...eksprimentelt rett og slett :o :o :o Prøv, så vil dere få svar Kom til å tenke på en gøyal greie som jeg fikk kick av for noen mnd siden, som dere jenter kanskje ville kunne synes var morsomt!!! For det var nettopp det det var. Harry....og morsomt. Jeg fikk det for meg at jeg skulle ri som bare pokker. Kjøpte derfor et rååååsexy antrekk bestående av et skinn miniminiminiskjørt (som aldri vil bli brukt utenfor husets fire vegger...altfor kort) og fant en kjempetøff, knøttliten topp med "western-frynser" ( herlig ). Som den sko-fetisjisten jeg er så ble hele greia toppet med et par støvletter som var litt sånn cowboy-inspirert, bortsett fra at hælene var så bisarr røffe at ingen cowboy-jente ville brukt dem i f.b.m.jobb... (Hva hele greia kostet snakker vi ikke om) Stemningen ble satt med belysning og...what else? Country-Western-musikk, vel! Og en artig cowboy-hatt som elskling kjøpte i Texas (!!!) når han var 23! Med utslått hår og hatt på hue så ble dette et ritt som sa hiiiihaaaah! *is that a gun in your pocket...or are you just happy to see me?* Ingenting slår voksen-lek! Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 16. januar 2003 #28 Del Skrevet 16. januar 2003 Akkurat nå var jeg for lat til å lese hele tråden, men her er iallfall min "oppskrift" på hvordan ri: Sett deg på huk over ham. Sitt sånn som du pleier å sitte når du skal tisse i skogen. Dvs. med begge føttene plantet i bakken/underlaget. Len overkroppen ørlite forover så du kan støtte deg med armene mot brystkassen hans. Så er det bare å ri han opp og ned. Men som Kevin nevner -vær for all del forsiktig så du ikke smadrer pikken hans. Kan aldri tenke meg at det er noe særlig. Erfaringsmessig vet jeg at denne stillingen er den beste for de fleste gutter. Men den er slitsom for oss jenter. Jeg pleier å ri med knærne i bakken/underlaget først (det tar ikke så mye på musklene), og når jeg merker at det ikke er så lenge igjen før han kommer setter jeg meg opp i "tisse i skogen stillingen". Da pleier alltid gutten å stønne høyt, gi meg et dyrisk kåt blikk -og så kommer han etter bare et par ganger "opp og ned". Uten at jeg blir spesielt sliten. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 17. januar 2003 #29 Del Skrevet 17. januar 2003 *puh*.... jenter.... jeg får helt vondt av dette jeg.... har en litt for trang bukse i dag... Det er tydeligvis masse herlige kvinner her i dette land.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #30 Del Skrevet 17. januar 2003 hvordan man rir, man setter seg oppå og hopper opp og ned. hastig tempo eller rolig det bestemmer du selv. det er som og ri på hest. ikke noe vanskligere det, eller???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. januar 2003 #31 Del Skrevet 17. januar 2003 Det er to vesentlige forkjeller mellom å ri på hest og ri en gutt: Når man rir på en hest har man ca. 500 kg. med sta egenrådighet under seg. Når man rir en gutt har man vesentlig mindre (sånn rent vektmessig) mengde kropp under seg, og denne kroppen er i tillegg fullstendig fri for både stahet og egenrådighet i og med den, etter all sannsynlighet, er fullstendig blottet for annen tankegang enn hvor deilig du er og hvor deilig det du gjør med den er - denne kroppen vil endog, etter all sannsynlighet, lystre ditt aller minste vink, forgude deg og tigge deg om mer. Og DET er en vesentlig forskjell!! Derfor: se an hva som passer best der og da. Fort, sakte -knipe, ikke knipe -alt etter som. Han kommer til å digge det meste uansett, så variasjon er kanskje tingen? Nelle - som har erfaring med både hester og gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. januar 2003 #32 Del Skrevet 17. januar 2003 ... og forøvrig alt annet som er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jintutten Skrevet 12. februar 2003 #33 Del Skrevet 12. februar 2003 Får en følelse av at dette er favoritt stillingen til mange menn... Fostår det da, det er jo fin utsikt, og sikkert fint for dem at det er dama som er mest aktiv.. Men, jeg synes faktisk ikke det er så godt for min egen del desverre. Syns mannen så lett kommer litt for langt inn (mulig han er lang da?). Veldig synd, for jeg føler meg jo sexy i den stillingen, og vet at menn elsker det.. :oops: Mannen klarer rett og slett ikke å trenge inn i meg i den stillinge, hvis han ikke "åpner" litt i en annen først.. Sikkert fordi jeg er litt anspent og vet det kommer til å bli litt ubehagelig... Noen andre som har det sånn? Eller noen som har gode råd for at jeg skal like det bedre?? jintutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. februar 2003 #34 Del Skrevet 13. februar 2003 Maiken skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. februar 2003 #35 Del Skrevet 13. februar 2003 eh...... skulle tro at jeg har nok innlegg bak meg til å fikse dette med å sitere innlegg..... men..... i alle fall...... Maiken.... du er bare helt rå i dine beskrivelser. Var bare det jeg ville få frem...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. februar 2003 #36 Del Skrevet 13. februar 2003 med en Nerdrum-knekk er det ikke så greit... Du må jo bare inrømme Kevin, at d bilde av han Odd med ereksjon. Det var jo tøft da (Mannen hadde faktisk en helt vildt flott ereksjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 15. februar 2003 #37 Del Skrevet 15. februar 2003 HHHhhmmm Håper alle er inneforstått med at: utstyret kan brekke,, og de fleste gangene det har skjedd er når dama er på ridetur og den faller ut og hun deiser ned med full tyngde,, AAAUUUUUUU. Det kan dere lese om forskjellige steder. Så til mitt bidrag... Jeg synest det er veldig digg når dama sitter bakvendt og rir, jeg liker det veldig, veldig veldig, ja nok om det. Da ser en ryggen ender i et utrolige deilige hofteparti, jeg synest det er opphissendes. Det har hendt hun har hatt hendene på hver sin skinke og spredd de, de gjør ikke opplevelsen verre :D Nei det er mange måter. Og en god ride sesong til alle damer Exodus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. februar 2003 #38 Del Skrevet 15. februar 2003 Du må jo bare inrømme Kevin, at d bilde av han Odd med ereksjon. Det var jo tøft da (Mannen hadde faktisk en helt vildt flott ereksjon) Joda, Odd har staselige greier han... jeg nevnte jo ikke annet enn at jeg hadde samme knekk... Resten behøver ikke være så likt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattulv Skrevet 16. februar 2003 #39 Del Skrevet 16. februar 2003 Det hender av og til at jeg blir ridd av to stykker på en gang. Da sitter den ene på pi**** min med ryggen mot meg og glir sakte opp og ned - kanskje tar litt selv på klitoris. Hun andre sitter på huk over meg med smørsida mot meg - da sliker jeg vilt. Bare stort hvis begge får orgasme samtidig!!!. En gang hadde jeg også to til - liggende ved siden av meg. Den ene med føttene mot meg slik at jeg kunne fingre henne og stimulere G-punktet. Den siste lå på rygg ved siden av meg slik at jeg masturberte hennes klitoris. Skal si det remjet mellom tømmerveggene da de kom etterhvert, opp til tre på en gang. Hun på pi**** hadde jo serieorgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 16. februar 2003 #40 Del Skrevet 16. februar 2003 Det hender av og til at jeg blir ridd av to stykker på en gang. Da sitter den ene på pi**** min med ryggen mot meg og glir sakte opp og ned - kanskje tar litt selv på klitoris. Hun andre sitter på huk over meg med smørsida mot meg - da sliker jeg vilt. Bare stort hvis begge får orgasme samtidig!!!. En gang hadde jeg også to til - liggende ved siden av meg. Den ene med føttene mot meg slik at jeg kunne fingre henne og stimulere G-punktet. Den siste lå på rygg ved siden av meg slik at jeg masturberte hennes klitoris. Skal si det remjet mellom tømmerveggene da de kom etterhvert, opp til tre på en gang. Hun på pi**** hadde jo serieorgasme. Hehe....skal si vi er omsvermet dah.....er du sikker på at du klarer å koordinere alt dette på en gang da...??!!.. ...og jeg som trodde at menn bare kunne gjøre en ting om gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå