Gå til innhold

Mannens sexlyst.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Er i et flott og deilig samboerforhold med en av verdens hærligste mann.

Vi har det veldig flott i lag. Nyter hverandres selskap, har mye til felles og er utrolig glade i hverandre. Vårt problem...eller mitt problem som jeg bruker mye tid på som et hodebry og en slags følelsesmessig belastning, er at han nesten aldri har lyst på sex. Har bringet dette opp på bane et par ganger og han vet ikke selv hvorfor det er slik. Det har ingenting med m e g å gjøre sier han, han vet det bare rett og slett ikke. Skjønner at det bare er slik...en fase man er gjennom. Men er til tider frustrerende...

Hadde vært kjekkt med noen innspill her fra dere, gjærne fra mannfolka som er innom..

På forhånd takk :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Er i et flott og deilig samboerforhold med en av verdens hærligste mann.

Vi har det veldig flott i lag. Nyter hverandres selskap, har mye til felles og er utrolig glade i hverandre. Vårt problem...eller mitt problem som jeg bruker mye tid på som et hodebry og en slags følelsesmessig belastning, er at han nesten aldri har lyst på sex. Har bringet dette opp på bane et par ganger og han vet ikke selv hvorfor det er slik. Det har ingenting med m e g å gjøre sier han, han vet det bare rett og slett ikke.  Skjønner at det bare er slik...en fase man er gjennom. Men er til tider frustrerende...

Hadde vært kjekkt med noen innspill her fra dere, gjærne fra mannfolka som er innom..

På forhånd takk :klø:

Kanskje han er sliten, stressa, mye å gjøre, mye å tenke på, mye mye mye ...

Skrevet

Hmm...kanskje, men det har vi også diskutert. Det er visst ikke det som hindrer heller.

Skrevet

Har han alltid vært sånn?

Det er jo vanlig å ha hyppig sex når man er nyforelsket og så dabber det av for oss fleste. Hvordan har han vært i tidligere forhold?

Skrevet

Vel, nå har vi vært sammen i 1 1/2 år og samboere i 1 år.

I starten var det jo selvfølgelig hyppigere, men har vel kanskje vært slik siden jul.

Vi snakker ganske åpnet om allt med hverandre, så det er vel ingen tvil om at det er meg han vi vidre med her i livet heller Han er flink til å gi meg en go klem, kysse meg i nakken og sånne små oppmerksomheter. Men det jeg savner sårt er denne intimiteten, om så det var bare beføling og kos. Trenger ikke å føre direkte til sex alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...