marsy Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Det er 7 1/2 måned igjen til jeg gifter meg, men nå har flere begynt å mase om at jeg må kjøpe kjole så fort som mulig. Skal på brudekjolejakt på lørdag, men trodde egentlig ikke at det var noen hast så lenge det er over 1/2 igjen?? tar jeg feil??
Malama Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Interessant. Nå er det drøyt 9 måneder til vår store dag da, men jeg trodde i alle fall jeg hadde kjempegod tid. Så jeg trodde ikke du skulle ha dårlig tid heller. Spennende å se hvilke svar du får.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg gifter med aug 2007 og vil aldri tro jeg klarer å få somlet meg til å begynne å titte før etter jul (pga jobb og synes enda det er lenge til....)... Samtidig spørr jeg - hvor begynner man å se i Oslo??? Må man ha time før å gå på disse stedene?
Gjest lilletroll Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 (endret) Jeg vil i hvertfall si - let lenge og se og prøv MANGE kjoler før du bestemmer deg, slik at du ikke ender opp med å angre!!! Jeg brukte for kort tid, så jeg skulle ønske jeg kunne gifte meg en gang til slik at jeg kan gå på kjolejakt en gang til Endret 11. september 2006 av lilletroll
Ciara Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes ikke du bør stresse. Selv kommer jeg nok ikke til å kjøpe før kanskje 2-3 måneder i forveien.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Husk at noen kjoler kan det være opptil 3 mnd leveringstid på
marsy Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Husk at noen kjoler kan det være opptil 3 mnd leveringstid på ← Jeg er klar over det.. og har fått opplyst 3-4 måneder på de kjolene jeg har tittet på, derfor synes jeg det virker rart at jeg da er sent ute allerede...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Jeg skal ikke gifte meg før desember 2007 men har begynt å kikke. Regner med at kjolen blir kjøpt seinest 6 mnd før.
Majabeth Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg ringte til brudekjolesjappa, og de sa at jeg kunne komme utpå nyåret. Hun som driver den skal til England (tror jeg) for å få tak i nyhetene da, så det var greiest å vente til hun hadde vært der. Gifter oss i juli til neste år.
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Jeg har kjøpt min allerede og gifter meg i juni neste år, men det var fordi jeg fant drømmekjolen og trang ikke lete mer. Men ei av mine venniner var borti flere kjoler med et halvt års leveringstid og var lei seg fordi hun ikke hadde begynt å kikke før. Synes det er innmari godt å ha funnet kjolen. Gruet meg litt fordi jeg trodde det kom til å bli kjempevanskelig. Men så feil kan man ta...
Kykkelikokos Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 Det er 7 1/2 måned igjen til jeg gifter meg, men nå har flere begynt å mase om at jeg må kjøpe kjole så fort som mulig. Skal på brudekjolejakt på lørdag, men trodde egentlig ikke at det var noen hast så lenge det er over 1/2 igjen?? tar jeg feil?? ← Kommer helt an på hvilken kjole du skal ha. Jeg har hørt om kjoler som har 7mnds ventetid, men det er jo ganske ekstremt. 4mnd er i hvert fall ikke uvanlig. Hvis du kikker nå er kanskje kjolen du har lyst på gått ut av sortimente til neste år. I hvert fall kan prisen ha forandret seg. Til den personen som spurte om man må ha time: Ja, du bør ringe og bestille time på forhånd hvis du skal se i Oslo.
Arkana Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Det er litt over 9 mnd til vi gifter oss og jeg haster ikke med noe som helst. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noen kjole på denne siden av nyttår. Men jeg skal heller ikke ha noen typisk brudekjole da.
*Emma* Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 Som andre sier kommer det ann på hva slags kjole du skal ha, og om den er vanskelig å levere. Den jeg kjøpte hadde jo vært brukt som leiekjole, men skulle jeg hatt samme kjolen -helt ny- var det faktisk 9 MND ventetid på den... Så som sagt kommer det ann på hva du skal ha....skulle du hatt min hadde du vært seint ute, men de aller fleste lar seg vel skaffe innen 6 mnd vil jeg tro.
Gjest Moonshadow Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Jeg har nå nettop bestilt min kjole. Den skal sys etter mine mål. Jeg gifter meg om en mnd men de sa de rakk det uten problemer, så jeg håper de gjør det.
Gjest Neffi Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 Jeg har nå nettop bestilt min kjole. Den skal sys etter mine mål. Jeg gifter meg om en mnd men de sa de rakk det uten problemer, så jeg håper de gjør det. ← Fra hvilken leverandör har du bestillt?
Gjest Moonshadow Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Fra hvilken leverandör har du bestillt? ← TM Importers
mowgli Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Jeg har allerede kjøpt kjole... selv om vi ikke skal gifte oss før i juli 2007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå