Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #21 Skrevet 16. januar 2003 alle damer som i det hele tatt tenker seg muligheten av å ha sex med en annen dame er LESBISKE. INGEN VEI RUNDT DET. PUNKTUM.
Gjest MrMystic Skrevet 17. januar 2003 #22 Skrevet 17. januar 2003 Elin Ruhlin Gjuvsland har jeg klint med på Smuget, en gang.
Gjest sexysadie Skrevet 17. januar 2003 #23 Skrevet 17. januar 2003 D sier du bare for å gjøre deg importent......
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. januar 2003 #24 Skrevet 17. januar 2003 En anonym gjest skrev alle damer som i det hele tatt tenker seg muligheten av å ha sex med en annen dame er LESBISKE. Minner meg om den eneste gode replikken i den siste Fleksnesepisoden, når Moder'n sier: Er du lesbisk? Da snakker du jammen bra norsk! God bedring!
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. januar 2003 #25 Skrevet 17. januar 2003 Fankern, sitatet var bare de to øverste linjene. Må lære meg dette snart!
Gjest sexysadie Skrevet 17. januar 2003 #26 Skrevet 17. januar 2003 Tror egentlig ingen ordinær kvinne/mann har muligheten til å få Madde på rygg; hun renner jo rundt m rike snørrunge. D er nesten så jeg unner henne noe skikkelig kuk....
Trønderveitja Skrevet 1. mars 2003 #28 Skrevet 1. mars 2003 Typen..og mange andre med han er helt nede i 'Madde'...Hun er veldig søt..men hun er oxo veldig ung.Hva er det med henne som gjør mannfolk helt ute av seg? Ikke noe for meg..gi meg heller ei jente som har en trent kropp og glimt i øyet!Ikke alle liker ei ungjente med 'pappa på puppen'..Jeg forstår det ikke!Hva er det med henne????
Salt Skrevet 4. mars 2003 #29 Skrevet 4. mars 2003 Hei folkens Synes Madde virker en smule snobbete jeg; ei jente som tror og vet at hun er noe. Men flott er hun, den skal hun ha!
Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #30 Skrevet 4. mars 2003 Kunne godt tenkt meg Angelina Jolie jeg, hun er bare helt rå
Mann 40 Skrevet 4. mars 2003 #31 Skrevet 4. mars 2003 Både Madeleine og Kari Traa er deilige. KT delvis fordi hun oppfører seg sexy; rå og udannet.
Pink Skrevet 4. mars 2003 #32 Skrevet 4. mars 2003 Nope, er ikke lesbe, men jeg syns Madde er ei flott jente jeg, og kan skjønne at mange gutter liker henne. Syns absolutt ikke hun virker som en snobb, og at hun tror hun er noe... Syns hun virker som en jordnær jente, det gjør foressten søsteren også, flotte jenter, med et flott vesen! Liker klessmaken hennes også! :D Men Kari Traa derimot, hun har jeg ikke fullt så mye sansen for. Harry dame, med et stort behov for å stikke seg frem. Blir for slitsom, og "blond" for min del... hun strever liksom så for å få oppmerksomhet hele tiden. Hun, og Mini... :-?
Mann 40 Skrevet 6. mars 2003 #33 Skrevet 6. mars 2003 Hun har et pent ansikt, pene tenner, fine pupper(ser det ut til) og hun har NYDELIG hud.
Gjest Cruella Skrevet 6. mars 2003 #34 Skrevet 6. mars 2003 Madde er jo kjempesøt, men har ikke så mye karakter ennå, synes jeg. Hun ser ut som en superbabe i klasse med B. Spears osv. Kan ikke helt skjønne at en mann på 40 ikke ser det.... :blunke: De stiligste damene jeg kan tenke meg er Nicole Kidman, Meg Ryan, Michelle Pfeiffer og Uma Thurman. Altså damer nærmere min egen alder! Lisa-Beth
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2003 #35 Skrevet 7. mars 2003 Mann40 liker tanken på lammekjøtt, da han har kommet opp i panikkalderen.
Mann 40 Skrevet 9. mars 2003 #36 Skrevet 9. mars 2003 Madde er jo kjempesøt, men har ikke så mye karakter ennå, synes jeg. Hun ser ut som en superbabe i klasse med B. Spears osv. Kan ikke helt skjønne at en mann på 40 ikke ser det.... :blunke: De stiligste damene jeg kan tenke meg er Nicole Kidman, Meg Ryan, Michelle Pfeiffer og Uma Thurman. Altså damer nærmere min egen alder! Lisa-Beth Karakter? Hva har det med saken å gjøre? Her var det snakk om sexpartner slik jeg forsto det. Da skader det ikke med en superbabe, tvert i mot. Meg Ryan er veldig søt, kunne tenkt meg henne ja. For ikke å snakke om Catherine Zeta-Jones.
Pinocchio Skrevet 9. mars 2003 #37 Skrevet 9. mars 2003 Har ingen drømmer om kjente personer. Vet ikke hvorfor. Men hadde jeg vært en smule eldre, hadde kanskje Åse Kleveland vært kvinnen å drømme om? Noe mer elegant og kvinnelig, må man iallefall slite med å finne..? Synes nå jeg, dah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå