Gjest zimmermann Skrevet 14. januar 2003 #1 Skrevet 14. januar 2003 Se på denne: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=7&item=250052 Lyst på en runde i halmen med henne, jenter?
Gjest Khalid Hagen Skrevet 14. januar 2003 #2 Skrevet 14. januar 2003 Nå er ikke jeg jente, men... NEI! Herregud, bare tanken på å måtte omgås både kungen (knugen) og Silvia og 412 journalister etterpå... (ja, jeg er litt skeptisk til ONS med prinsesser :o ) Jeg unner meg bedre svigerforeldre, derfor tenner jeg ikke så veldig på Mette Marit heller (Hei, Sven O) Kari Traa derimot, HUN har sikkert koselige foreldre!
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #3 Skrevet 14. januar 2003 synes madeleine er altfor ung for meg. *ravna*
maverick Skrevet 14. januar 2003 #4 Skrevet 14. januar 2003 Skjønner at du er begeistret for Kari Traa, Khalid, men der er jeg totalt uenig med deg. Jeg liker hennes prestasjoner i bakken, men syns Kari Traa er en fnise-fjolle, omtrent som en fjortis-jente. Så du hvordan hun hadde stæsja seg til den idrettspris-utdelingen på Hamar, og så du hvor sur hun var når hun ikke vant noe som helst?
Gjest Khalid Hagen Skrevet 14. januar 2003 #5 Skrevet 14. januar 2003 Nei, det så jeg ikke. Men hva så? Det kan jo tenkes at jeg også er på det mentale kvisestadiet... :o Forresten føler jeg at vi kanskje sporer av denne tråden her...
aline Skrevet 14. januar 2003 #6 Skrevet 14. januar 2003 Madeleide er litt for ung, og har litt for høy "babe"-faktor på en måte. Tror ikke hun ville vært mitt førstevalg dersom jeg likte jenter i senga nei. Kari Traa derimot... glimt i øyet, ler og koser seg med livet... fjortis? mulig, men humor og sjarm er viktig.
Milo Minderbinder Skrevet 14. januar 2003 #7 Skrevet 14. januar 2003 Vel. Dere har aldri sett meg, og vil heller aldri igjen se meg komme med en mer mannssjåvistisk kommentar enn denne: "Ja takk. Jeg tar begge, jeg" Milo
Madison Skrevet 14. januar 2003 #8 Skrevet 14. januar 2003 Pleier ikke å ha jenter i senga jeg da.. men hvis og hvis,så ja :D Hun er jo ei kjempeflott jente :D
starie Skrevet 14. januar 2003 #9 Skrevet 14. januar 2003 Skulle jeg hatt en jente i senga og fikk velge fritt måtte det ha blitt Angelina Jolie, hun er RÅSEXY
Gjest dorian Skrevet 15. januar 2003 #10 Skrevet 15. januar 2003 Nåja, jeg bare NEVNER det med å våkne litt for sent, og så står Maddes foreldre i døra. Sammen med Se&Hør, Her&Nå, Da&Etterpå, Ute&Inne og alle de andre... Kongelige har dessverre et seriøst backdraw når det gjelder slekta, er bare sånn det er Kari Traa, derimot... dorian
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #11 Skrevet 15. januar 2003 Nei, Madde er ikke helt i min smak, har aldrig likt svenske jenter. Skulle jeg ha hatt sex m en kjendis så måtte d bare bli Salma Hayek... Hun har den vakreste kropp jeg noensinne har sett. Ellers så er heller ikke Christina Ricci og forakte, (Tror min preferanse går for små mørke kvinner..)Madde blir for blond rett og slett.
Gjest care Skrevet 15. januar 2003 #12 Skrevet 15. januar 2003 Selv om jeg ikke har lesbiske tendenser, vil jeg bare si at Madde hadde nok vært min smak hvis jeg var gutt. Kari Tråå derimot er for Harry og mangler danning og stil.
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #13 Skrevet 15. januar 2003 mine favorittdamer er nok sherilyn fenn og gina gershon. -og det er nok ikke fordi de har mye penger.. *ravna*
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #14 Skrevet 15. januar 2003 Hva er galt med litt høy babefaktor og Madde er mange gutters drøm? jeg synes Madde er veldig vakker og har fin utstråling, selv om jeg ikke er lesbisk selv. Jeg tror mange jenter har grunn eller er misunnelig på henne.... Stemmer ikke det? jenter vil liksom prente inn i hodet på menn at høy babefaktor ikke er sexy, men det er det tydeligvis for gutter! Salma hayek er pen, men skiller seg ikke ut på noen måte, det er bare å innrømme at Madde er en av verdens vakreste!
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #15 Skrevet 15. januar 2003 Salma Hayek bare er og forblir d lekreste på denne jord. Hun har den ultimate killerbody Madeleine ser bare ut som en helt ordinør svensk jente. Uten sminken og klærne og d faktum at hun er kongelig er d ikke mye å rope hurra for.
Kristian (71) Skrevet 15. januar 2003 #16 Skrevet 15. januar 2003 Jeg er enig med deg SexySadie at Salma Hayek er flott :D Men det er jammen Madde også.... ser hun bare ut som en helt ordinær svensk jente... ja da bør man vurdere å reise over til "Harryland" for mer enn bare billig kjøtt, sprit og sigaretter Syns Madde er kjempeflott jeg, men er enig med Dorian.... alt man får med på kjøpet er ikke like positivt nei.
Milo Minderbinder Skrevet 15. januar 2003 #17 Skrevet 15. januar 2003 Dette har jo utviklet seg til å bli en "hvilken berømt dame er lekrest?"-tråd......men det er jo greit. Jeg stiller meg forsåvidt i køen bak Sexisadie, foran rommet til Selma Hayek, men jeg kan, til nøds, mens jeg venter, ta meg en avstikker bort til rommet til Angelina Jolie. Hvis jeg imidlertid støter på Bjørk borti korridoren, lar jeg meg avlede. Men det er bare hvis rommet til Bjørk ligger ved siden av rommet til den yngre utgaven av Raquel Welch. Så får jeg bare håpe at jeg treffer på Marylin Monroe i kantinen etterpå. Hvis hun småkrangler med Melanie B i Spice girls om fargen på gardinene bak bordet der Winona Ryder og Herborg Kråkevik mater Helena Bonham Carter med druer, er det meget gunstig. Det er også fint hvis Mila Jovovich står i baren. Milo
Gjest dorian Skrevet 16. januar 2003 #18 Skrevet 16. januar 2003 Milo! Japp, nå er dette en peneste-berømte-dama tråd. Pass forressten på at du ikke snubler i underleppa til A.Jolie på vei bort til Selma... Nei, de mest pene/sexy er de som ikke skaper seg et image, men som er seg sjøl. Kanke no' for det, men jeg er skikkelig lei av plastikk-damene fra Hollywood. Yuck! Bjørk er jo et bra eksempel på ei som både er søt og sexy, og ikke minst nokså gal. Et mannfolk måtte forvente seg hva som helst fra den kanten Holder ellers en knapp på hun blonde i FBI (på nrk) - Elin Gjuvsland eller å det nå var. Sveisent utseende, og hvilken integritet! :o dorian
Gjest Khalid HAgen Skrevet 16. januar 2003 #19 Skrevet 16. januar 2003 Enig med Dorian, integritet er UTROLIG viktig for oss gutta! Fru/frøken Gjuvsland står derfor høyt i kurs. Kjæresten min likner forresten veldig på Audhild Gregoriusdotter Rotevatn, men navnet er betydelig enklere å uttale... Enkel uttale er også viktig! Med andre ord: ELIN (Gjuvsland) og KARI (Traa) funker! Anastacia suger (og her mener jeg i overført betydning, jeg vet ikkeno' om henne som er verd å skrive om!)
Gjest dorian Skrevet 16. januar 2003 #20 Skrevet 16. januar 2003 Hehe, da er du ganske heldig, Khalid Audhild Greo..Grog.. heretter bare kalt AGR, er også ei sveisen dame, og gjør det verdt å zappe innom tv-sporten også for oss som ikke er så veldig interessert i sport... Hun er herved med på listen dorian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå