Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg om noen volumprodukter? Shampoo, kur, styling... Sålenge det hjelper. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

define har et fint skum, volume thickening mousse tror jeg det heter.funker bra på mitt hår i hvertfall. Eneste minus er at den ikke lukter spesielt godt :sur:

Skrevet

Dette har jeg slitt med i mange år og har frøvd lit av hvert. HAr kommet fram til disse produktene som er veldig bra til mitt hår:

Sjampoo: L'oreal Head games thickinging shampoo

Kur: Kerastase for fine head. (grønn krukke) tnger kke og gir glatt og fint hår.

Så en esende spray fra Kerastase. Skal sprayes i vått hår og håret føles tykkere. Hårstråene skal visst ese ut for å bli tjukkere.

Før jeg føner det bruker jeg Kerastase Volumactiv skm. (alle produktene jeg bruker fra Kerastase er grønne) Denne er veldig god. Du kjenner at skummet er tykt og godt. Dette fungerer på meg.

Dyre produkter men det er ofte det som skal til for å få det slike en vil. Lykke til

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Wella High Hair stylingprodukter. Når det gjelder shampo synes jeg faktisk Nikitas egen volumshampo er veldig bra.

Skrevet

Sexy hair har en Blow dry volume sak (geleaktig) som funker utrolig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...