daytona Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Så at de skulle sende en en dokumentar/ rekonstruksjon på dte som skjedde inne i begge tårnene etter at flyene hadde truffet. Må innrømme at jeg blir litt nysjerrig men samtidig vet jeg at jeg klarer rett og slett ikke se det....... Er dere enig i at 11 September aldri blir det samme ??
Drua Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Det gikk en slik dokumentar/rekonstruksjon på Discovery i dag, og den var veldig bra, og virket veldig realistisk. Intervjuer med overlevende og pårørende, og rekonstruksjoner med skuespillere samt ekte filmklipp innimellom. Absolutt gripende. Fikk gåsehud, og den ekle følelsen inni meg som jeg hadde den dagen for fem år siden da jeg satt og så dette direkte på tv etter skolen. Kommer aldri til å glemme 11.september 2001. De skal visst gå et liknende program på NRK1 i morgen, hvis ikke det det samme programmet skal jeg se det også.
Gjest Blanca Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Det skal gå programmer på alle kanaler i morgen i.f.m 11.sept og jeg skal prøve å få sett endel. 9/11 er litt vår tids "hvor var du da Brå brakk staven". Ingen sammenligning forøvrig Verden er ikke den samme, nei. Anbealer deg å lese siste nummer av Morgenbladet. De har en mye mere nyansert analyse av terror og 9/11 enn tabloidmediene. Intervjuet med Sven K. Bjørneboe er en tankevekker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå